Tylko 15 egz. -20% Mentoring i tutoring w organizacji. 9 kroków do skutecz...
Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne.
Tylko 15 egz. -20% Mentoring w praktyce. Partnerstwo w relacji, wsparcie w...
W książce poruszono zagadnienia takie jak: rola mentora i mentee oraz łączącej ich relacji; umiejętności, jakie powinien posiadać i rozwijać mentor; wskazówki dotyczące metod pracy mentora; korzyści i bariery związane z wdrażaniem programów mentoringowych w organizacji.
Profesjonalny coaching. Zasady i dylematy etyczne w pra...
Autorka opisuje, jakie zasady i standardy etyczne muszą być przestrzegane, aby proces profesjonalnego coachingu przebiegał prawidłowo, autentycznie wspierając rozwój jednostek i zespołów. Wydanie II zostało rozszerzone o wiele nowych opinii oraz zaktualizowane. Czytelnik otrzymuje więc przegląd najnowszych uregulowań dotyczących profesji coacha.
Mentoring. Teoria, praktyka, studia przypadków
Wdrażanie programu mentoringu w organizacji - etapy, dobór par mentor-podopieczny, zadania działu HR, rola przełożonego, "kwartet mentoringu".
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
W publikacji poruszono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu.
-40 % Psychologia dla coachów
Przegląd koncepcji i wyników badań pomocnych w pracy każdego coacha.
Coaching kariery. Doradztwo zawodowe w warunkach współc...
Pierwsza na polskim rynku publikacja łączącą tematykę coachingu z nowoczesnym doradztwem zawodowym.
Szkoła uczenia się
Książka stanowi próbę odpowiedzi m.in. na następujące pytania: Jaka jest różnica między nauczaniem a uczeniem się? Dlaczego uczniowie się (nie) uczą?
Szkoła dialogu - czyli o narzędziach w pracy nauczyciel...
Dzięki publikacji czytelnik dowie się m.in.: jak skutecznie rozmawiać, jakie są techniki słuchania, które wzmacniają efektywność rozmów oraz jak konstruować i w jakim celu wykorzystywać informację zwrotną.
Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty
Publikacja pokazuje, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching.
Dyrektor szkoły - moderator, facylitator, coach
Nauczyciel, trener, coach
Publikacja została wzbogacona o podręczny zestaw technik i narzędzi przydatnych do wykorzystania podczas lekcji oraz szkoleń.
Sprawdź także:
Szukaj produktów wg: Zawody, Rodzaje, Serie, Wydawnictwa, Autorzy, Segmenty
Artykuły prawne: Art. 92 kp, Art. 188 kp, Art. 52 kp, Art. 155 kk, Art. 36 kp, Art. 30 kp, Art. 233 kk, Art. 207 kk
Kodeksy: Kodeks Karny (KK), Kodeks Cywilny (KC), Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA), Kodeks Postępowania Karnego (KPK), Kodeks Pracy (KP), Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Kodeks Spółek Handlowych
Inne: PIT Ordynacja podatkowa, VAT CIT, Ochrona danych osobowych, Spadki Wzory umów i pism, Zmiany w prawie karnym, Zmiany w prawie administracyjnym, Zmiany w prawie cywilnym