Sprawdź najczęściej zadawane pytania
Kontakt do nas
Obsługa Klienta
z telefonów komórkowych - opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci komórkowej
Infolinia:
Adres firmy
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
Oferta handlowa
Ebooki
Rozliczenia i windykacje
Potrzebuję faktury przelewowej. Co mam zrobić?
W naszym sklepie faktury przelewowe ( z odroczonym terminem płatności ) zarezerwowane są dla:
INSTYTUCJI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Podczas składania zamówienia prosimy o zaznaczenie w koszyku pola - ZAZNACZ JEŚLI ZAMAWIASZ JAKO JEDNOSTKA ADMINISTRACJI. Następnie z dostępnych form płatności prosimy wybrać - przelew 14 dni.
Warunkiem otrzymania faktury przelewowej jest brak zadłużenia za poprzednie zamówienia.
FIRM
Z płatności przelewowych mogą również skorzystać użytkownicy naszych serwisów elektronicznych
Warunkiem otrzymania faktury przelewowej jest brak zadłużenia za poprzednie zamówienia.
UWAGA: Jeśli jesteś użytkownikiem naszych produktów elektronicznych i nie widzisz na swoim koncie płatności przelewowej ZGŁOŚ TO NAM
Chcę odebrać książkę osobiście. Czy to możliwe?
Proponujemy Państwu dostawy kurierskie, przesyłki pocztowe i odbiory w paczkomatach.
Przy zamówieniach powyżej 170 zł nie naliczamy kosztów przesyłki.
Nie prowadzimy odbiorów osobistych zamówionych publikacji.
Planuję duży zakup. Na jaki rabat mogę liczyć?
Duże zakupy nagrodzimy dodatkowym rabatem.
Jeśli Państwa zakupy opiewają na kwotę powyżej 1 000 zł prosimy o zgłoszenie tego faktu przed złożeniem zamówienia.
Wyższe rabaty proponujemy tylko na publikacje wydawnictwa Wolters Kluwer.
Rabaty będą przekazywane w formie kuponów, które obniżą wartość zamówienia o proponowany rabat.
Adres do zgłoszeń PL-profinfo@wolterskluwer.com
Jestem aplikantem. Mam problem z załączeniem legitymacji do zamówienia
Plik z legitymacją prosimy wprowadzić podczas składania zamówienia.
Ewentualne problemy mogą wynikać z niepoprawnego formatu lub wielkości pliku.
Dopuszczalne formaty: JPG, GIF,PNG,TIF, PDF,DOC, DOCX.
Maksymalna wielkość pliku: 5MB
Uwaga: Status aplikanta można również poświadczyć załączając inny dokument, np. wpis na listę aplikantów.
Złożyłem/am zamówienie, nie otrzymałem/am potwierdzenia
Po każdym prawidłowo złożonym zamówieniu wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zamówienia na Państwa adres e-mail.
W przypadku, gdy takie potwierdzenie do Państwa nie dotarło, prosimy o zgłoszenie tego faktu pod adresem e-mail:
Pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.com
Najczęstszym błędem jest niepoprawnie wpisany adres e-mail w treści zamówienia.
Zamówienie bez względu na taką pomyłkę jest realizowane zgodnie z terminem. W razie trudności z dostawą, kurier skontaktuje się z Państwem telefonicznie.
Przy wybranej formie przesyłki przez InPost informację otrzymujecie Państwo również drogą SMS-ową.
Mam problem z dokończeniem płatności on-line (dotpay)
W przypadku, gdy Państwa zamówienie zostanie nieoczekiwanie przerwane na etapie płatności prosimy o przejście do zamówienia przesłanego na Państwa email. W zamówieniu znajdą Państwo link, po kliknięciu którego zostaną Państwo przekierowani do opłacenia zamówienia.
Zmianę formy płatności w zamówieniu ( w przypadku rezygnacji z płatności on-line) prosimy zgłaszać e-mailem na adres: PL-Platnosci@wolterskluwer.com
Dostępne formy płatności:
- płatność przy odbiorze,
- płatność przelewem na podstawie proformy ( faktura proforma z numerem konta wysyłana jest na adres e-mail wskazany w zamówieniu),
- płatność przelewem z odroczonym terminem 14 dni (ta forma płatności zarezerwowana jest dla jednostek administracji publicznej lub Klientów (użytkowników) naszych serwisów elektronicznych.
UWAGA: Jeśli jesteś użytkownikiem naszych produktów elektronicznych i nie widzisz na swoim koncie płatności przelewowej ZGŁOŚ TO NAM.
Chcę zmienić sposób płatności lub dane adresowe
Zamówienia naszych klientów realizujemy w trybie pilnym, dlatego wszelkiego rodzaju zmiany prosimy zgłaszać jak najszybciej.
W przypadku takich zmian do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta. KONTAKT DO NAS
Dane do wysyłki możecie Państwo zmienić również po przekazaniu paczki do wysyłki.
Firmy kurierskie udostępniają taką możliwość. Informacje o terminie dostawy otrzymujecie Państwo drogą SMS-ową. W treści tego komunikatu jest możliwość zmiany adresu dostawy.
Otrzymałem/am kupon rabatowy. Jak mogę go wykorzystać?
Kupon rabatowy można wykorzystać podczas zakupów w naszym sklepie.
W tym celu prosimy o wpisanie kuponu na pierwszym kroku w koszyku w polu "Jeżeli posiadasz kod rabatowy, wprowadź go tutaj".
Po wpisaniu kuponu prosimy o zatwierdzenie kuponu poprzez ZATWIERDŹ.
UWAGA: Wraz z kuponem przekazujemy zasady wykorzystania kuponów. Nie wszystkie nasze kupony można łączyć ze sobą.
Zapisałem/am się na newsletter. Dlaczego nie otrzymałam kuponu rabatowego?
Kupon wysyłamy w ciągu 60 minut.
Warunkiem otrzymania kuponu jest potwierdzenie zapisania się na newsletter. Taką prośbę wysyłamy do Państwa drogą e-mailową.
Zanim zgłosicie Państwo problem prosimy o sprawdzenie czy Państwa kupon nie został odnotowany w skrzynce zawierającej SPAM.
Kupon rabatowy można otrzymać tylko raz.
W razie dalszych trudności jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem Pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.com
Odpowiedzi udzielimy w możliwie szybkim terminie.
Rezygnuję z zamówienia. Jak to mogę zrobić?
Rezygnację możemy przyjąć do czasu przekazania Państwa zamówienia do wysyłki.
Zgłoszenie o rezygnacji prosimy przesyłać w trybie pilnym do naszego Działu Obsługi Klienta
Kupiłem/am książkę z materiałami on-line. Jak mogę pobrać te materiały?
Materiały możecie Państwo pobrać samodzielnie - pełna instrukcja znajduje się na stronie https://www.profinfo.pl/materialy-dodatkowe
W książce papierowej zamieszczamy również kod dostępu do materiałów dodatkowych. Taki kod znajdziecie Państwo na wewnętrznej stronie okładki.
Jeśli Państwo nie otrzymaliście kodu lub został on uszkodzony, prześlemy nowy kod. Do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta obsluga.klienta@wolterskluwer.pl
Mieszkam za granicą. Jak mogę złożyć zamówienie w Państwa sklepie?
Takie zamówienia prosimy składać drogą e-mailową na adres handel@wolterskluwer.pl
Poza granicę Polski wysyłamy tylko i wyłącznie książki wydawnictwa Wolters Kluwer.
Na karcie każdej publikacji zamieszczamy informację o wydawnictwie.
E-mail powinien zawierać:
- dane adresowe,
- wybrane publikacje,
- walutę, w jakiej mamy wystawić fakturę.
Przygotujemy wycenę kosztów dostawy i prześlemy Państwu do akceptacji. Następnie przygotujemy fakturę proforma i prześlemy Państwu do opłacenia.
Po odnotowaniu płatności wyślemy książki.
Zachęcamy do wybierania wersji elektronicznych książek (e-booków). Dostarczamy je natychmiast po dokonaniu płatności.
Dzięki zakupom e-booków unikniecie Państwo kosztów przesyłki.
Zagubiłem fakturę. Jak mogę uzyskać duplikat?
Do Państwa dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta. KONTAKT DO NAS
Przygotujemy duplikat faktury i wyślemy na wskazany adres.
Jest również możliwość otrzymania skanu wystawionej faktury.
Kupiłem/am e-booki. Mam problem z ich pobraniem
Prosimy o zgłoszenie komunikatu błędu, który otrzymujecie Państwo podczas próby pobrania e-booka. Sprawdzimy to i udzielimy odpowiedzi w możliwie szybkim terminie.
Zgłoszenia prosimy kierować na adres Pl-obsluga.profinfo@wolterskluwer.com
Nie otrzymałem/am ebooków. Co mam zrobić?
Termin przekazania ebooków zależy od wybranej formy płatności.
W przypadku płatności on-line e-booki otrzymujecie Państwo natychmiast po opłaceniu zamówienia.
W przypadku płatności poprzez fakturę proforma e-booki przekazujemy po odnotowaniu płatności na naszym koncie.
E-booki zamieszczamy na Państwa koncie w księgarni. Zapraszamy do zalogowania się w naszej księgarni.
Ebooki zamieszamy w polu: Moja Strefa- Zamówione E-booki
W przypadku innych błędów przy pobieraniu e-booków do dyspozycji pozostaje nasz Dział Obsługi Klienta.
Jak mam czytać zakupione e-booki ?
Aby korzystać z ebooka musisz mieć zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików elektronicznych (np. bezpłatny Adobe Reader, Adobe Digital Edition, ePub Reader) lub aplikację na urządzeniu mobilnym (np. Adobe Reader [Android, iPhone/iPad], PocketBook Reader [Android, iPhone/iPad]).
Jak zwrócić publikacje bez ponoszenia kosztów za przesyłkę?
Przygotowaliśmy dla Państwa możliwość dokonania zwrotu bez ponoszenia kosztów za przesyłkę.
Zwrotu można dokonać przez InPOST. Poniżej instrukcja, zgodnie z którą prosimy postępować.
- Wypełnij formularz na stronie: https://szybkiezwroty.pl/profinfo
- Poczekaj na potwierdzenie.
- Odbierz kod nadania - wysłany zostanie SMSem/email-em.
- Nadaj w paczkomacie zwrotnie nadaną przesyłkę.
Ważne informacje:
- Zwrotu można dokonać pod warunkiem, że zakup miał miejsce w sklepie internetowym profinfo.pl (w każdym innym przypadku Klient nie otrzyma zwrotu pieniędzy, faktury korygującej, a paczkę będzie musiał odebrać osobiście).
- Klient musi posiadać numer zamówienia lub nr faktury VAT.
Jak mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić samodzielnie. Wystarczy wpisać numer zamówienia pod poniższym linkiem :
https://www.profinfo.pl/status-zamowienia
Co oznaczają poszczególne statusy:
Status: Złożenie zamówienia
Twoje zamówienie będzie realizowane zgodnie z informacją zamieszczoną w potwierdzeniu zamówienia. Takie potwierdzenie otrzymujesz od nas drogą e-mailową ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź.
Status: Oczekiwanie na płatność
Nie odnotowaliśmy jeszcze wpłaty do Twojego zamówienia. Płatność możesz kontynuować poprzez unikalny link, który wysyłamy w treści potwierdzenia zamówienia.
Potwierdzenie zamówienia otrzymujesz od nas drogą e-mailową w ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź.
W przypadku chęci zmiany formy płatności prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: PL-Platnosci@wolterskluwer.com
Status: Oczekiwanie na przedpłatę
Wysłaliśmy do Ciebie numer konta do opłacenia zamówienia. Do chwili obecnej nie odnotowaliśmy wpłaty. Zamówienia opłacone realizowane są maksymalnie w ciągu 1-2 dni od chwili odnotowania płatności.
Jeśli nie otrzymałeś numeru konta zgłoś to do nas: obsluga.profinfo@wolterskluwer.pl
Status: W realizacji
Otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z terminem zamieszczonym w potwierdzeniu zamówienia.
Potwierdzenie zamówienia otrzymujesz od nas drogą e-mailową w ciągu kliku minut po złożeniu zamówienia. Sprawdź.
Status: Gotowe do wysłania.
Twoje zamówienie zostało przygotowane do wysyłki. W ciągu najbliżej doby otrzymasz numer nadania przesyłki.
Status: Wysłano paczkę
Twoje zamówienie jest już w drodze. Na Twoją skrzynkę e-mailową wysłaliśmy informację z nazwą firmy kurierskiej i numerem nadania przesyłki. Sprawdź.
Status przesyłki można śledzić na stronach poszczególnych dostawców.
Status: Anulowane
Twoje zamówienie zostało anulowane. Jeśli zaszła pomyłka lub zdecydowałeś/aś się na realizację zamówienia – zgłoś to nam: obsluga.profinfo@wolterskluwer.pl
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Zamówienie można złożyć telefonicznie. Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu:
22 535-80-72
Otrzymałem towar wadliwy / inny niż zamawiałem, co mam teraz zrobić?
Każdy, kto dokonał zakupów w naszym sklepie, ma prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. Aby zgłosić reklamację należy skontaktować się z nami pod adresem mailowym: