-20 % Zanim będzie za późno. O potrzebie rozwoju kompetencji...
Książka koncentruje się na znaczeniu niektórych kompetencji w życiu jednostki. Są to m.in. takie zdolności i postawy, jak empatia, psychowzroczność oraz umiejętność komunikacji międzypokoleniowej.
-25 % Od inżyniera do menedżera Tajniki lidera zespołów techn...
-24 % Podstawy zarządzania organizacjami
-24 % Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności pr...
-20 % Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
Publikacja w sposób kompleksowy ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi.
-20 % Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje,...
Publikacja prezentuje wybrane istotne kierunki i tendencje w naukach o organizacji i zarządzaniu, które są powszechnie znane w Europie i Stanach Zjednoczonych, a z którymi polski czytelnik do tej pory miał ograniczony kontakt.
-25 % Zarządzanie dla bystrzaków
-25 % Najtrudniejsze w tym, co trudne
-20 % Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty
Publikacja pokazuje, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching.
Sprawdź także:
Szukaj produktów wg: Zawody, Rodzaje, Serie, Wydawnictwa, Autorzy, Segmenty
Artykuły prawne: Art. 92 kp, Art. 188 kp, Art. 52 kp, Art. 155 kk, Art. 36 kp, Art. 30 kp, Art. 233 kk, Art. 207 kk
Kodeksy: Kodeks Karny (KK), Kodeks Cywilny (KC), Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA), Kodeks Postępowania Karnego (KPK), Kodeks Pracy (KP), Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Kodeks Spółek Handlowych
Inne: PIT Ordynacja podatkowa, VAT CIT, Ochrona danych osobowych, Spadki Wzory umów i pism, Zmiany w prawie karnym, Zmiany w prawie administracyjnym, Zmiany w prawie cywilnym