Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Reklama

Książki, ebooki i publikacje: Reklama
Sortuj:
Sposób wyświetlania
Promocja!

-40 % Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania

Monika Namysłowska

W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy.

Cena regularna: 169,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 169,00 zł
Cena regularna: 169,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 169,00 zł
Już od: 101,40 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-4711 W01P01 Rok publikacji: 2023
Promocja!

-50 % Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Piotr F. Piesiewicz

Książka uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. 

Cena regularna: 129,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 129,00 zł
Cena regularna: 129,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 129,00 zł
Już od: 64,50 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-3875 W01P01 Rok publikacji: 2021
Promocja!

-40 % Ilustrowane prawo reklamy

Katarzyna Grzybczyk

W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.

Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 23,60 zł
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 23,60 zł
Już od: 35,40 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-0558 W04P01 Rok publikacji: 2020
Promocja!

-20 % Prawo filmowe

Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Ksenia Kakareko, Jacek Sobczak

Wyczerpujące omówienie regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem rynku filmowego.

Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Już od: 55,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-3278 W01D01 Rok publikacji: 2020
Promocja!

-24 % Kreatywność w reklamie

Anna Murdoch
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Już od: 52,44 zł
Więcej
Wydawnictwo Naukowe PWN Rok publikacji: 2017
Promocja!

-25 % Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by t...

Maciej Gnyszka
Cena regularna: 39,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 39,90 zł
Już od: 29,93 zł
Więcej
Helion Rok publikacji: 2017
Promocja!

-20 % Krajowe systemy ochrony zdrowia a Unia Europejska. Przy...

Rafał Stankiewicz

Publikacja jest poświęcona zagadnieniom związanym z wpływem prawa unijnego na obszar szeroko rozumianego zdrowia publicznego w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Cena regularna: 129,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 129,00 zł
Cena regularna: 129,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 129,00 zł
Już od: 103,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska ABC-0855 W01P01 Rok publikacji: 2016
Promocja!

-20 % Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidenc...

Opracowanie zawiera praktyczne porady wyjaśniające zasady ewidencji i opodatkowania różnego rodzaju akcji promocyjnych, opatrzone licznymi przykładami, oraz odpowiedzi na pytania.
Cena regularna: 89,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 89,00 zł
Cena regularna: 89,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 89,00 zł
Już od: 71,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-3008 W01P01 Rok publikacji: 2016
Promocja!

-18 % Podstawy marketingu Podręcznik

Aldona Nowacka, Robert Nowacki
Cena regularna: 28,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 28,00 zł
Cena regularna: 28,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 28,00 zł
Już od: 22,96 zł
Więcej
Difin Rok publikacji: 2016
Promocja!

-20 % Prawo nowych technologii - wybrane zagadnienia

Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz, Mirosław Karpiuk
Książka przeznaczona jest dla przedsiębiorców telekomunikacyjnych, nadawców radiowych i telewizyjnych, użytkowników sieci teleinformatycznej, radców prawnych, a także adwokatów. Zainteresuje również pracowników administracji publicznej zajmujących się informatyzacją i cyfryzacją oraz pracowników ośrodków naukowych i badawczych.
Cena regularna: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Już od: 79,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-2516 W01P01 Rok publikacji: 2015
Promocja!

-20 % Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu, prez...

Andrzej Balicki, Daniel Szostek, Agnieszka Szymecka-Wesołowska
Cena regularna: 102,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 91,80 zł
Cena regularna: 102,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 91,80 zł
Już od: 81,60 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2015
Promocja!

-20 % Aktualne wyzwania prawa własności intelektualnej i praw...

Dariusz Kasprzycki, Justyna Ożegalska-Trybalska
Księga pamiątkowa będąca hołdem złożonym Profesorowi Michałowi du Vallowi.
Cena regularna: 205,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 184,51 zł
Cena regularna: 205,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 184,51 zł
Już od: 164,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2015
Promocja!

-20 % Obowiązki informacyjne w umowach o usługi finansowe

Piotr Tereszkiewicz
Cena regularna: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 99,00 zł
Już od: 79,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-2500 W01P01 Rok publikacji: 2014
Promocja!

-20 % Czarna lista nieuczciwych praktyk handlowych a granice...

Monika Namysłowska
Cena regularna: 85,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 76,49 zł
Cena regularna: 85,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 76,49 zł
Już od: 68,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2014
Promocja!

-20 % Marketingowe zarządzanie apteką

Tomasz Barałkiewicz, Małgorzata Michalik, Henryk Mruk
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Już od: 55,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska ABC-0514 W02D01 Rok publikacji: 2013
Promocja!

-20 % Marketing żywności

Hanna Górska-Warsewicz, Karol Krajewski, Monika Świątkowska
Cena regularna: 89,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 80,09 zł
Cena regularna: 89,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 80,09 zł
Już od: 71,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska OFE-0820 W01P01 Rok publikacji: 2013
Promocja!

-20 % Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim

Ewa Harasimiuk Dominika
Cena regularna: 90,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 81,00 zł
Cena regularna: 90,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 81,00 zł
Już od: 72,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska EBO-0365 W01P01 Rok publikacji: 2011
Promocja!

-20 % Reklama produktów leczniczych

Krzysztof Mazur, Łukasz Sławatyniec
Cena regularna: 54,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 48,60 zł
Cena regularna: 54,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 48,60 zł
Już od: 43,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska EBO-0916 W01P01 Rok publikacji: 2011
Promocja!

-20 % Transgraniczny system ochrony ofiar wypadków drogowych

Dorota Maśniak

Monografia stanowi wynik systemowego podejścia do problematyki ochrony ofiar wypadków drogowych przezwyciężającego bariery międzydyscyplinarne istniejące między ekonomią a  prawem czy prawem a organizacją i zarządzaniem.

Cena regularna: 105,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 105,00 zł
Cena regularna: 105,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 105,00 zł
Już od: 84,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-1488 W01Z01 Rok publikacji: 2010
Promocja!

-20 % Naruszenie obowiązków informacyjnych banków w prawie um...

Edyta Rutkowska-Tomaszewska
Publikacja stanowi pierwszą na rynku pozycję, która w sposób kompeksowy prezentuje niezwykle aktualną problematykę obowiązków informacyjnych nakładanych na banki w zakresie świadczenia usług bankowych.
Cena regularna: 63,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 63,00 zł
Cena regularna: 63,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 63,00 zł
Już od: 50,40 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska ABC-0534 W01Z01 Rok publikacji: 2009
Promocja!

-20 % System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewn...

Marcin Ożóg
Cena regularna: 199,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 179,10 zł
Cena regularna: 199,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 179,10 zł
Już od: 159,20 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska NEX-0521 W01P01 Rok publikacji: 2009

Książki i ebooki Reklama

Reklama jest działaniem, które ma na celu promocję określonych usług, produktów czy idei. Ma ona postać informacyjnego przekazu o charakterze perswazyjnym. Obecnie reklama jest jednym z najpopularniejszych środków masowego przekazu, który obok roli informacyjnej, pełni przede wszystkim funkcję zachęcającą do skorzystania z konkretnych ofert czy zakupu danych produktów. Reklama może być jawna lub ukryta (kryptoreklama).

Rodzaje reklamy

Rodzaje reklamy dzielą się ze względu na rodzaj medium, za którego pośrednictwem emitowany lub kolportowany jest komunikat, a także treści, jaką przekazują. W pierwszym przypadku do najpopularniejszych form reklamy należy reklama telewizyjna, radiowa i prasowa oraz wszelkiego rodzaju billboardy, reklamy mobilne oraz reklamy zewnętrzne. W przypadku treści reklam mamy zaz...

Reklama jest działaniem, które ma na celu promocję określonych usług, produktów czy idei. Ma ona postać informacyjnego przekazu o charakterze perswazyjnym. Obecnie reklama jest jednym z najpopularniejszych środków masowego przekazu, który obok roli informacyjnej, pełni przede wszystkim funkcję zachęcającą do skorzystania z konkretnych ofert czy zakupu danych produktów. Reklama może być jawna lub ukryta (kryptoreklama).

Rodzaje reklamy

Rodzaje reklamy dzielą się ze względu na rodzaj medium, za którego pośrednictwem emitowany lub kolportowany jest komunikat, a także treści, jaką przekazują. W pierwszym przypadku do najpopularniejszych form reklamy należy reklama telewizyjna, radiowa i prasowa oraz wszelkiego rodzaju billboardy, reklamy mobilne oraz reklamy zewnętrzne. W przypadku treści reklam mamy zazwyczaj do czynienia z reklamami informacyjnymi, wspierającymi, przypominającymi, podprogowymi, a także reklamami ukrytymi, uciążliwymi oraz wprowadzającymi w błąd. Warto zaznaczyć, że za sprawą rozwoju marketingu i technologii cyfrowych powstały nowe formy reklam, takie jak mailingi czy reklamy w wyszukiwarkach.

Rozwiń Zwiń
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę