-40 % Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy.
-50 % Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej
Książka uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.
-40 % Ilustrowane prawo reklamy
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
-20 % Prawo filmowe
Wyczerpujące omówienie regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem rynku filmowego.
-24 % Kreatywność w reklamie
-25 % Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by t...
-20 % Krajowe systemy ochrony zdrowia a Unia Europejska. Przy...
Publikacja jest poświęcona zagadnieniom związanym z wpływem prawa unijnego na obszar szeroko rozumianego zdrowia publicznego w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
-20 % Rozliczanie akcji promocyjnych. Opodatkowanie i ewidenc...
-18 % Podstawy marketingu Podręcznik
-20 % Prawo nowych technologii - wybrane zagadnienia
-20 % Oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu, prez...
-20 % Aktualne wyzwania prawa własności intelektualnej i praw...
-20 % Obowiązki informacyjne w umowach o usługi finansowe
-20 % Czarna lista nieuczciwych praktyk handlowych a granice...
-20 % Marketingowe zarządzanie apteką
-20 % Marketing żywności
-20 % Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim
-20 % Reklama produktów leczniczych
-20 % Transgraniczny system ochrony ofiar wypadków drogowych
Monografia stanowi wynik systemowego podejścia do problematyki ochrony ofiar wypadków drogowych przezwyciężającego bariery międzydyscyplinarne istniejące między ekonomią a prawem czy prawem a organizacją i zarządzaniem.
-20 % Naruszenie obowiązków informacyjnych banków w prawie um...
-20 % System handlu produktem leczniczym i produktami pokrewn...
Książki i ebooki Reklama
Reklama jest działaniem, które ma na celu promocję określonych usług, produktów czy idei. Ma ona postać informacyjnego przekazu o charakterze perswazyjnym. Obecnie reklama jest jednym z najpopularniejszych środków masowego przekazu, który obok roli informacyjnej, pełni przede wszystkim funkcję zachęcającą do skorzystania z konkretnych ofert czy zakupu danych produktów. Reklama może być jawna lub ukryta (kryptoreklama).
Rodzaje reklamy
Rodzaje reklamy dzielą się ze względu na rodzaj medium, za którego pośrednictwem emitowany lub kolportowany jest komunikat, a także treści, jaką przekazują. W pierwszym przypadku do najpopularniejszych form reklamy należy reklama telewizyjna, radiowa i prasowa oraz wszelkiego rodzaju billboardy, reklamy mobilne oraz reklamy zewnętrzne. W przypadku treści reklam mamy zaz...
Reklama jest działaniem, które ma na celu promocję określonych usług, produktów czy idei. Ma ona postać informacyjnego przekazu o charakterze perswazyjnym. Obecnie reklama jest jednym z najpopularniejszych środków masowego przekazu, który obok roli informacyjnej, pełni przede wszystkim funkcję zachęcającą do skorzystania z konkretnych ofert czy zakupu danych produktów. Reklama może być jawna lub ukryta (kryptoreklama).
Rodzaje reklamy
Rodzaje reklamy dzielą się ze względu na rodzaj medium, za którego pośrednictwem emitowany lub kolportowany jest komunikat, a także treści, jaką przekazują. W pierwszym przypadku do najpopularniejszych form reklamy należy reklama telewizyjna, radiowa i prasowa oraz wszelkiego rodzaju billboardy, reklamy mobilne oraz reklamy zewnętrzne. W przypadku treści reklam mamy zazwyczaj do czynienia z reklamami informacyjnymi, wspierającymi, przypominającymi, podprogowymi, a także reklamami ukrytymi, uciążliwymi oraz wprowadzającymi w błąd. Warto zaznaczyć, że za sprawą rozwoju marketingu i technologii cyfrowych powstały nowe formy reklam, takie jak mailingi czy reklamy w wyszukiwarkach.
Sprawdź także:
Szukaj produktów wg: Zawody, Rodzaje, Serie, Wydawnictwa, Autorzy, Segmenty
Artykuły prawne: Art. 92 kp, Art. 188 kp, Art. 52 kp, Art. 155 kk, Art. 36 kp, Art. 30 kp, Art. 233 kk, Art. 207 kk
Kodeksy: Kodeks Karny (KK), Kodeks Cywilny (KC), Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA), Kodeks Postępowania Karnego (KPK), Kodeks Pracy (KP), Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Kodeks Spółek Handlowych
Inne: PIT Ordynacja podatkowa, VAT CIT, Ochrona danych osobowych, Spadki Wzory umów i pism, Zmiany w prawie karnym, Zmiany w prawie administracyjnym, Zmiany w prawie cywilnym