-20 % Komunikowanie w oświacie
W publikacji syntetycznie omówiono problematykę komunikowania się podmiotów systemu oświaty począwszy od komunikacji wewnątrzszkolnej, a kończąc na komunikacji organów zewnętrznych szkoły.
-12 % Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży...
-18 % Ojcowie Kościoła a pedagogika
-25 % Mała księga zamykania sprzedaży
-18 % Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji
-20 % Psychologia dla trenerów
W publikacji w nowatorski sposób przedstawiono, jak zastosować wiedzę psychologiczną w praktyce szkoleniowej.
-24 % Mosty zamiast murów
-24 % Nieśmiałość
-24 % Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5 Człowiek i jego śr...
-24 % Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 5 Człowiek i jego śr...
-24 % Złudzenia, które pozwalają żyć
-24 % Komunikowanie polityczne i publiczne
-24 % Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów
-24 % Miłość, władza i manipulacja w bliskich związkach
-24 % Psychologia poznawcza z płytą CD
-24 % Człowiek istota społeczna
-24 % Kultura biznesu Normy i formy
-25 % Psychologia relacji czyli jak budować świadome związki...
-24 % Daruj sobie
-12 % Skutecznie zarządzanie projektami a kompetencje interpe...
-25 % Projekt doskonały.
-25 % Psychologia nauczania
Ta książka to owoc dwóch dekad doświadczeń nauczyciela, trenera i szkoleniowca, który w swojej karierze pracował w 7 językach, zarówno z małymi, jak i wielotysięcznymi grupami. To efekt nieustannego samodoskonalenia się, uczenia od najlepszych, wypadkowa wspólnych doświadczeń, jakie stały się udziałem Mateusza Grzesiaka i jego uczniów — dziś samodzielnych trenerów, szkoleniowców, nauczycieli. To skarbnica otwarta na każdego, kto rozumie nauczanie jako pracę i misję, której celem jest pomaganie innym w zdobywaniu nowych kompetencji.
-20 % Szkoła dialogu - czyli o narzędziach w pracy nauczyciel...
Dzięki publikacji czytelnik dowie się m.in.: jak skutecznie rozmawiać, jakie są techniki słuchania, które wzmacniają efektywność rozmów oraz jak konstruować i w jakim celu wykorzystywać informację zwrotną.
-20 % Kompetencje społeczne. Metody pomiaru i doskonalenia um...
Publikacja stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne.
-18 % Komunikowanie interpersonalne w pielęgniarstwie
-25 % Pamiętnik Adwokata
-20 % Komunikowanie w ochronie zdrowia - interpersonalne, org...
-20 % Nauczyciel, trener, coach
Publikacja została wzbogacona o podręczny zestaw technik i narzędzi przydatnych do wykorzystania podczas lekcji oraz szkoleń.
Książki i ebooki Komunikacja interpersonalna
Komunikacja interpersonalna to podstawowe narzędzie pozwalające na budowanie i podtrzymywanie relacji społecznych. Polega na wymianie komunikatów między co najmniej dwiema osobami. Na komunikację składa się szereg aktów mowy, za pomocą których, mówiący przekazuje słuchaczowi określony komunikat. Komunikacja umożliwia wymianę myśli, pomysłów czy obserwacji. Dzięki niej ostrzegamy siebie nawzajem o potencjalnym zagrożeniu, prowadzimy konflikty i budujemy sojusze. Każdy z nas posiada predyspozycje i umiejętności w tym zakresie, ale dzięki doświadczeniu oraz procesom uczenia się rozwijamy zakres swoich kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej. Sposób w jaki komunikujemy ma wpływ na nasze relacje, życie prywatne i zawodowe. Wyróżniamy komunikację werbalną i pozawerbalną.
Każdy akt komunikacji jest procesem i składa się z takich elementów jak: konte...
Komunikacja interpersonalna to podstawowe narzędzie pozwalające na budowanie i podtrzymywanie relacji społecznych. Polega na wymianie komunikatów między co najmniej dwiema osobami. Na komunikację składa się szereg aktów mowy, za pomocą których, mówiący przekazuje słuchaczowi określony komunikat. Komunikacja umożliwia wymianę myśli, pomysłów czy obserwacji. Dzięki niej ostrzegamy siebie nawzajem o potencjalnym zagrożeniu, prowadzimy konflikty i budujemy sojusze. Każdy z nas posiada predyspozycje i umiejętności w tym zakresie, ale dzięki doświadczeniu oraz procesom uczenia się rozwijamy zakres swoich kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej. Sposób w jaki komunikujemy ma wpływ na nasze relacje, życie prywatne i zawodowe. Wyróżniamy komunikację werbalną i pozawerbalną.
Każdy akt komunikacji jest procesem i składa się z takich elementów jak: kontekst, język używany, symbole. Wysyłając różne komunikaty, jesteśmy różnie interpretowani przez otoczenie. Istotnym jest, aby sposób komunikacji był dostosowany do odbiorcy.
Każdy w procesie komunikacyjnym ma swój sposób kodowania i odkodowywania przekazu, dlatego tak duży wpływ na cały proces mają indywidualne cechy i umiejętności. Dzięki tym różnicom akt komunikacji jest kreatywny i często trudny do przewidzenia. Skuteczność komunikacji zależy również od tego, w jakim stopniu uczestnicy posługują się tymi samymi symbolami.
Sprawdź także:
Szukaj produktów wg: Zawody, Rodzaje, Serie, Wydawnictwa, Autorzy, Segmenty
Artykuły prawne: Art. 92 kp, Art. 188 kp, Art. 52 kp, Art. 155 kk, Art. 36 kp, Art. 30 kp, Art. 233 kk, Art. 207 kk
Kodeksy: Kodeks Karny (KK), Kodeks Cywilny (KC), Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA), Kodeks Postępowania Karnego (KPK), Kodeks Pracy (KP), Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Kodeks Spółek Handlowych
Inne: PIT Ordynacja podatkowa, VAT CIT, Ochrona danych osobowych, Spadki Wzory umów i pism, Zmiany w prawie karnym, Zmiany w prawie administracyjnym, Zmiany w prawie cywilnym