-20 % Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości.
Książki i ebooki Branding
Branding to wielowymiarowy proces, który ma na celu budowę świadomości marki. Przez określenie świadomość marki rozumie się przede wszystkim utrwalenie wśród konsumentów faktu istnienia danej marki oraz kreowania jej pozytywnego wizerunku i wiarygodności. Tym samym pod pojęciem brandingu kryją się wartości reprezentowane przez markę oraz emocje, jakie budzi wśród konsumentów. Do realizacji założeń brandingu wykorzystuje się szereg narzędzi i metod marketingowych.
Elementy brandingu
Na branding składa się szereg elementów, takich jak:
- nazwa i logo marki
- identyfikacja wizualna marki
- strategia marketingowa
- kampanie promocyjne i reklamy
- komunikacja z klientem
- misja marki
- jakość oferowanych produktów i usług
Branding jest procesem <...
Branding to wielowymiarowy proces, który ma na celu budowę świadomości marki. Przez określenie świadomość marki rozumie się przede wszystkim utrwalenie wśród konsumentów faktu istnienia danej marki oraz kreowania jej pozytywnego wizerunku i wiarygodności. Tym samym pod pojęciem brandingu kryją się wartości reprezentowane przez markę oraz emocje, jakie budzi wśród konsumentów. Do realizacji założeń brandingu wykorzystuje się szereg narzędzi i metod marketingowych.
Elementy brandingu
Na branding składa się szereg elementów, takich jak:
- nazwa i logo marki
- identyfikacja wizualna marki
- strategia marketingowa
- kampanie promocyjne i reklamy
- komunikacja z klientem
- misja marki
- jakość oferowanych produktów i usług
Branding jest procesem długotrwałym i ciągłym. Wymaga odpowiedniego planowania, spójności pomiędzy poszczególnymi elementami oraz konsekwencji w realizacji. Marki obecne już w świadomości konsumentów, które postanawiają zmienić wszystkie bądź poszczególne elementy brandingu, przechodzą tzw. rebranding.
Sprawdź także:
Szukaj produktów wg: Zawody, Rodzaje, Serie, Wydawnictwa, Autorzy, Segmenty
Artykuły prawne: Art. 92 kp, Art. 188 kp, Art. 52 kp, Art. 155 kk, Art. 36 kp, Art. 30 kp, Art. 233 kk, Art. 207 kk
Kodeksy: Kodeks Karny (KK), Kodeks Cywilny (KC), Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA), Kodeks Postępowania Karnego (KPK), Kodeks Pracy (KP), Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Kodeks Spółek Handlowych
Inne: PIT Ordynacja podatkowa, VAT CIT, Ochrona danych osobowych, Spadki Wzory umów i pism, Zmiany w prawie karnym, Zmiany w prawie administracyjnym, Zmiany w prawie cywilnym