Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
W publikacji w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
-20 % Rozwój regionalny - instrumenty realizacji i rola samor...
W publikacji omówiono najważniejsze instrumenty prawne niezbędne do realizacji rozwoju regionalnego, a także zagadnienia dotyczące m.in. zasad nowego paradygmatu polityki regionalnej, a także zakresu samodzielności samorządu województwa w procesie programowania i realizacji rozwoju regionalnego oraz instrumentów realizacji tego zadania.
Sprawdź także:
Szukaj produktów wg: Zawody, Rodzaje, Serie, Wydawnictwa, Autorzy, Segmenty
Artykuły prawne: Art. 92 kp, Art. 188 kp, Art. 52 kp, Art. 155 kk, Art. 36 kp, Art. 30 kp, Art. 233 kk, Art. 207 kk
Kodeksy: Kodeks Karny (KK), Kodeks Cywilny (KC), Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA), Kodeks Postępowania Karnego (KPK), Kodeks Pracy (KP), Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Kodeks Spółek Handlowych
Inne: PIT Ordynacja podatkowa, VAT CIT, Ochrona danych osobowych, Spadki Wzory umów i pism, Zmiany w prawie karnym, Zmiany w prawie administracyjnym, Zmiany w prawie cywilnym