-20 % Ustawa o radiofonii i telewizji. Komentarz
Komentarz stanowi kompendium wiedzy o podstawowym dla rynku medialnego akcie prawnym, jakim jest ustawa o radiofonii i telewizji.
-20 % Prawo mediów
Szczegółowa prezentacja kwestii prawnych dotyczących szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołująca się do regulacji krajowych i europejskich.
-20 % Chmura obliczeniowa. Prawne aspekty zastosowania
Publikacja przedstawia kompleksową analizę podstaw prawnych podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w chmurze obliczeniowej.
-20 % Prawo wobec kultury i sztuki
W publikacji zaprezentowano wyzwania, przed którymi staje prawo regulujące sferę kultury i sztuki.
-20 % Fakultatywne działania administracji publicznej
W publikacji omówiono zagadnienie fakultatywności działania organu administracji publicznej, rozumianej jako przyznany temu organowi przez ustawodawcę wybór pomiędzy podjęciem a powstrzymaniem się od działania.
-20 % Aksjologia prawa administracyjnego. Tom II
W monografii szeroko zaprezentowano aksjologiczne zagadnienia tworzenia prawa administracyjnego i jego stosowania oraz problematykę aksjologii sądownictwa administracyjnego.
-20 % Aksjologia prawa administracyjnego. Tom I
W monografii szeroko zaprezentowano aksjologiczne zagadnienia tworzenia prawa administracyjnego i jego stosowania oraz problematykę aksjologii sądownictwa administracyjnego.
-20 % Zasada przejrzystości stosunków korporacyjnych w polski...
W monografii dokonano analizy polskiej regulacji prawa grup spółek w kontekście zasady przejrzystości stosunków korporacyjnych zachodzących pomiędzy uczestnikami takiego zgrupowania.
-20 % Swobodny przepływ audiowizualnych usług medialnych na ż...
Kompleksowe opracowanie dotyczące tzw. usług nielinearnych, czyli nowych form oferowania audycji audiowizualnych traktowanych jako konkurencyjne w stosunku do telewizji.
-20 % Prawo nowych technologii - wybrane zagadnienia
-20 % Ustawa o radiofonii i telewizji. Komentarz
-20 % Audiowizualne usługi medialne. Reglamentacja w warunkac...
Książki i ebooki Radiofonia i telewizja
Zapewnia ona ramy prawne nie tylko dla tradycyjnych mediów, ale także, poprzez nowelizacje obejmuje nowoczesne formaty dystrybucji treści. Zmiany wprowadzone 28 lutego 2013 roku, po uchwaleniu nowelizacji 12 października 2012 roku, rozszerzyły zakres ustawy o regulacje dotyczące audiowizualnych usług medialnych na żądanie. Kolejna kluczowa nowelizacja, która weszła w życie 1 listopada 2021 roku, po uchwaleniu z 11 sierpnia 2021 roku, wprowadziła przepisy regulujące działalność platform udostępniania wideo, dostosowując ustawę do dynamicznie rozwijającego się sektora medialnego.
Zadania Radiofonii i Telewizji
Radiofonia i telewizja mają za zadanie dostarczać informacje, promować kulturę i sztukę, ws...
Zapewnia ona ramy prawne nie tylko dla tradycyjnych mediów, ale także, poprzez nowelizacje obejmuje nowoczesne formaty dystrybucji treści. Zmiany wprowadzone 28 lutego 2013 roku, po uchwaleniu nowelizacji 12 października 2012 roku, rozszerzyły zakres ustawy o regulacje dotyczące audiowizualnych usług medialnych na żądanie. Kolejna kluczowa nowelizacja, która weszła w życie 1 listopada 2021 roku, po uchwaleniu z 11 sierpnia 2021 roku, wprowadziła przepisy regulujące działalność platform udostępniania wideo, dostosowując ustawę do dynamicznie rozwijającego się sektora medialnego.
Zadania Radiofonii i Telewizji
Radiofonia i telewizja mają za zadanie dostarczać informacje, promować kulturę i sztukę, wspierać edukację, sport, naukę, oraz oferować rozrywkę. Ważne jest także popieranie lokalnej twórczości audiowizualnej i edukacji obywatelskiej. Działania te realizowane są przez różnorodne usługi medialne, w tym programy telewizyjne i platformy wideo.
Wpływ na sektor nadawczy
Ustawa medialna wyznacza kierunki rozwoju i działania dla nadawców radiowych i telewizyjnych, ustanawiając jednocześnie system nadzoru i standardy jakościowe dla prezentowanych treści. Regulacje te mają na celu zapewnienie pluralizmu, ochronę interesu publicznego oraz promowanie wysokich standardów etycznych i profesjonalnych w przekazie medialnym. W związku z tym rynek wydawniczy oferuje bogaty wybór książek i publikacji, które analizują oraz interpretują te przepisy, dostarczając cennych wskazówek, wytycznych dla praktyków branży.
Sprawdź także:
Szukaj produktów wg: Zawody, Rodzaje, Serie, Wydawnictwa, Autorzy, Segmenty
Artykuły prawne: Art. 92 kp, Art. 188 kp, Art. 52 kp, Art. 155 kk, Art. 36 kp, Art. 30 kp, Art. 233 kk, Art. 207 kk
Kodeksy: Kodeks Karny (KK), Kodeks Cywilny (KC), Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA), Kodeks Postępowania Karnego (KPK), Kodeks Pracy (KP), Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy, Kodeks Spółek Handlowych
Inne: PIT Ordynacja podatkowa, VAT CIT, Ochrona danych osobowych, Spadki Wzory umów i pism, Zmiany w prawie karnym, Zmiany w prawie administracyjnym, Zmiany w prawie cywilnym