Dr Katarzyna Krot - jest pracownikiem Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz autorką licznych publikacji z zakresu zarządzania i marketingu w placówkach opieki zdrowotnej. Swoje zainteresowania naukowe poszerza uczestnicząc w wielu projektach konsultingowych.
Katarzyna Krot
-12 % Zaufanie w relacji lekarz - pacjent.
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł
Już od: 69,52 zł
CeDeWu Rok publikacji: 2019
Jakość i marketing usług medycznych
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 31,50 zł
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 31,50 zł
Już od: 40,50 zł
Wolters Kluwer Polska EBO-0548 W01P01 Rok publikacji: 2008
Jakość i marketing usług medycznych
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 52,00 zł
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 52,00 zł
Już od: 52,00 zł
Wolters Kluwer Polska ABC-0466 W01Z01 Rok publikacji: 2008