-20 % Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka
W ostatnim czasie wzrasta zainteresowanie kompetencjami zarówno pracowników, jak i zespołów, ich liderów oraz organizacji. Książka daje wszechstronny wgląd w tę problematykę.
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji
Publikacja w sposób kompleksowy ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi.
Zarządzanie szkoleniami. Jak skutecznie realizować poli...
Praktyczny przewodnik "krok po kroku" po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy.
Employer branding. Budowanie wizerunku pracodawcy krok...
Publikacja pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty.
-20 % Kompetencje społeczne. Metody pomiaru i doskonalenia um...
Publikacja stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne.
-20 % Współpraca zawodowa w środowisku wielokulturowym
W publikacji zaprezentowano zagadnienia związane z specyfiką pracy w korporacjach międzynarodowych. Autorzy opisują, jakie czynniki wpływają na powstawanie dobrych relacji zawodowych w zespołach zróżnicowanych kulturowo.
Zarządzanie talentami w organizacji
W publikacji przedstawiono między innymi przyczyny wzrostu znaczenia talentów w organizacjach, role głównych podmiotów w procesie zarządzania talentami oraz propozycję modelowego ujęcia procesu zarządzania talentami w organizacji.
Kształtowanie nowoczesnych systemów ocen pracowników
W publikacji kompleksowo omówiono zagadnienia, z którymi należy się zapoznać przed wprowadzeniem systemu ocen sprzyjającego otwartej polityce informacyjnej i wzmacniającego motywację pracowników.
Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowy...
Publikacja omawia niezwykle aktualne zagadnienie jakim jest zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych.
Menedżer coachem. Jak rozmawiać, by osiągnąć rezultaty
Publikacja pokazuje, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching.
Controlling personalny w przedsiębiorstwie
W jaki sposób zasoby ludzkie wpływają na kształtowanie się finansowej efektywności organizacji?