Tadeusz Kowalski - medioznawca, ekonomista, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca akademicki, menedżer kultury, dyrektor Filmoteki Narodowej. Specjalizuje się w dziedzinie ekonomiki mediów i zarządzania środkami masowego komunikowania oraz w systemach komunikowania. Jest ekspertem w dziedzinie radiofonii i telewizji, autorem wielu prac naukowych publikowanych w krajowych i zagranicznych periodykach. Kieruje Pracownią Ekonomiki i Zarządzania Mediami w Instytucie Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, jest członkiem Rady Nadzorczej TVP. Autor i współautor publikacji książkowych: Media i pieniądze; Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów (wraz z B. Jungiem); Między twórczością a biznesem. Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce.
Tadeusz Kowalski
Promocja!
-25 % Atlas hub i innych grzybów nadrzewnych
Cena regularna: 125,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 125,00 zł
Cena regularna: 125,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 125,00 zł
Już od: 93,75 zł
multico Rok publikacji: 2024
Zarządzanie w mediach
Cena regularna: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 42,00 zł
Cena regularna: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 42,00 zł
Już od: 42,00 zł
Wolters Kluwer Polska OFE-0881 W01P01 Rok publikacji: 2013