Lekarz i przedsiębiorczość. Od teorii do praktyki
Lekarz i przedsiębiorczość. Od teorii do praktyki
Opis publikacji
W publikacji zaprezentowano katalog pozamedycznych ról, jakie lekarz może pełnić, prowadząc prywatną praktykę lekarską. Praca obejmuje zarówno zagadnienia związane z funkcjonowaniem profesjonalnego gabinetu lekarskiego jako podmiotu rynkowego, jak i te związane z kompetencjami emocjonalnymi, będącymi ważnym komponentem w działaniach lekarza występującego w roli przełożonego i usługodawcy. Książka wzbogacona została o kwestionariusze samooceny, dzięki którym czytelnik będzie mógł odnieść omówione w książce zagadnienia do swojej aktywności zawodowej.
Adresaci:
Opracowanie jest skierowane zarówno do praktykujących lekarzy, menedżerów podmiotów opieki zdrowotnej, jak i do studentów kierunków medycznych, ekonomicznych i zarządzania.
"Książka podejmuje aktualny problem biznesowej aktywności lekarzy, ich postaw i zachowań przedsiębiorczych, tak ważnych w praktyce funkcjonowania komercyjnego rynku usług medyc...
W publikacji zaprezentowano katalog pozamedycznych ról, jakie lekarz może pełnić, prowadząc prywatną praktykę lekarską. Praca obejmuje zarówno zagadnienia związane z funkcjonowaniem profesjonalnego gabinetu lekarskiego jako podmiotu rynkowego, jak i te związane z kompetencjami emocjonalnymi, będącymi ważnym komponentem w działaniach lekarza występującego w roli przełożonego i usługodawcy. Książka wzbogacona została o kwestionariusze samooceny, dzięki którym czytelnik będzie mógł odnieść omówione w książce zagadnienia do swojej aktywności zawodowej.
Adresaci:
Opracowanie jest skierowane zarówno do praktykujących lekarzy, menedżerów podmiotów opieki zdrowotnej, jak i do studentów kierunków medycznych, ekonomicznych i zarządzania.
"Książka podejmuje aktualny problem biznesowej aktywności lekarzy, ich postaw i zachowań przedsiębiorczych, tak ważnych w praktyce funkcjonowania komercyjnego rynku usług medycznych (
). Prowadzenie podmiotów leczniczych i praktyk lekarskich wymaga od lekarzy aktywności przedsiębiorczej, co oznacza dostrzeganie zmian zachodzących na rynku usług medycznych, podejmowanie działań zorientowanych na przyszłość, aby funkcjonowanie podmiotu leczniczego było nastawione na odkrywanie szerokiej gamy potencjalnych zmian (i postrzeganie ich jako szans) oraz właściwe ich wykorzystywanie".
Prof. nadzw. dr hab. Edwarda Stawasza