Facebook

BLACK_FRIDAY_banner_1920x60.jpg [38.85 KB]

Bestseller
Nowość
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Promocja czasowa
Sprzedaliśmy {{ prices.groupon_info.saled }} z {{ prices.groupon_info.limited_to }} szt.
Wydanie: 1
Liczba stron: 496
Więcej informacji
-30%

Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu?

Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu?

Opis publikacji

Wyróżnienie w konkursie „Książka dla trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu

W książce omówiono popularne tezy, niepoparte wynikami naukowych badań empirycznych, i mity na temat metod nauczania, wychowania, pomocy psychopedagogicznej dla dzieci i młodzieży. Przedstawiono psychologiczne mechanizmy i wyjaśniono, dlaczego łatwo dać się uwieść pseudonauce, kierując się dobrymi intencjami. 

Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.

"(...) to książka niezwykle ważna, potrzebna i rzadka. Autor rozprawia się z obecnymi w edukacji mitami nie tylko z pozycji obiektywnego obserwatora, lecz także aktywnego praktyka nierzadko wcześniej uwikłanego w ich rozpo...

Wyróżnienie w konkursie „Książka dla trenera” Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu

W książce omówiono popularne tezy, niepoparte wynikami naukowych badań empirycznych, i mity na temat metod nauczania, wychowania, pomocy psychopedagogicznej dla dzieci i młodzieży. Przedstawiono psychologiczne mechanizmy i wyjaśniono, dlaczego łatwo dać się uwieść pseudonauce, kierując się dobrymi intencjami. 

Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.

"(...) to książka niezwykle ważna, potrzebna i rzadka. Autor rozprawia się z obecnymi w edukacji mitami nie tylko z pozycji obiektywnego obserwatora, lecz także aktywnego praktyka nierzadko wcześniej uwikłanego w ich rozpowszechnianie, co zwiększa wiarygodność przekazu. Niezwykle cenne są odwołania do literatury i rzetelne "śledztwa", jakie przeprowadził, aby ustalić pochodzenie niektórych pseudonaukowych koncepcji. Napisana przystępnym językiem z pewnością znajdzie szerokie grono odbiorców wśród nauczycieli, rodziców zainteresowanych głębiej edukacją swoich dzieci i - na co szczerze liczę - wśród reformatorów edukacji i osób decydujących o jej kształcie".

dr Tomasz Witkowski

Zobacz spis treści
Rozwiń opis Zwiń opis

Fragment dla Ciebie

Nie możesz się zdecydować? Przeczytaj fragment publikacji!
Przeczytaj fragment

Informacje

Rok publikacji: 2016
Wydanie: 1
Liczba stron: 496
Rodzaj: Opracowanie
Okładka: miękka
Format: A5
Towar w kategorii: Finanse i inwestycje , Oświata , Dydaktyka i pedagogika , Podręczniki
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-8092-820-6
Kod towaru: ABC-0841 W01Z01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Autorzy

Tomasz Garstka – psycholog; członek Klubu Sceptyków Polskich; szkoleniowiec; autor artykułów popularyzujących naukowy sceptycyzm i myślenie krytyczne w oświacie publikowanych w pismach „Dyrektor Szkoły” oraz „Głos nauczycielski”, a także pierwszego tomu książki Psychopedagogiczne mity. Jak zachować naukowy sceptycyzm w edukacji i wychowaniu.

Opinie

Aleksander Niezweryfikowany zakup
Dobra, całkiem interesująca pozycja wydawnicza.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 170zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Inne publikacje autora

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę