W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych.
-20%
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Opis publikacji
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
- na czym polega specyfika usług prawniczych,
- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
- zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
"Wartością dodaną książki jest jej praktyczny charakter. Au...
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
- na czym polega specyfika usług prawniczych,
- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
- zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
"Wartością dodaną książki jest jej praktyczny charakter. Autor nie ogranicza się do analizy dorobku doktryny marketingu, ale przedstawia praktyczne aspekty zastosowania marketingu w obszarze niezwykle trudnym z punktu widzenia działań marketingowych, bo obejmującym obszar usług prawniczych (...). W publikacji w odniesieniu do analizowanej problematyki przedstawiono nie tylko stanowisko doktrynalne, teoretyczne, lecz powołano również liczne przykłady zastosowania przywołanych poglądów w praktyce działania prawniczych kancelarii amerykańskich, co dla praktyków ma wyjątkowo doniosłe znaczenie. Pozwala to na pełne zrozumienie treści, która z uwagi na ‹‹obcość›› omawianej materii dla środowisk prawniczych wymaga tego rodzaju wynikowego i systemowego przedstawienia, którego nieodzownym elementem powinny być praktyczne przykłady zastosowań środków marketingowych.
Dr hab. Cezary Banasiński
Fragment dla Ciebie
Nie możesz się zdecydować? Przeczytaj fragment publikacji!
Przeczytaj fragment Informacje
Okładka: miękka
Format: B5
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-8107-517-6
Kod towaru: KAM-3108 W01P01
Spis treści
Autorzy
Tematyka, tagi
Recenzje
Dr hab. Cezary Banasiński
Opinie
Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
Dlaczego Profinfo.pl?
Darmowa dostawa
Realizacja 48h + czas dostawy (dni robocze). Nie dotyczy przedsprzedaży, druków na życzenie.
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 170zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut