Tomasz J. Dąbrowski - doktor nauk ekonomicznych. Stopień ten uzyskał na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Wcześniej ukończył studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej oraz interdyscyplinarne studia doktoranckie w SNS przy IFiS Polskiej Akademii Nauk.
Tomasz Dąbrowski
-20 % Reputacja przedsiębiorstwa. Tworzenie kapitału zaufania
Ostatni kryzys i skandale finansowe, skupiające na początku XXI wielu uwagę mediów i opinii publicznej, spowodowały drastyczny spadek zaufania do przedsiębiorstw. Aby odzyskać zaufanie swoich interesariuszy, przedsiębiorstwa muszą stać się bardziej wiarygodne. Pomóc im w tym może umiejętnie zarządzanie reputacją.
Cena regularna: 73,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 65,70 zł
Cena regularna: 73,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 65,70 zł
Już od: 58,40 zł
Wolters Kluwer Polska OFE-0539 W01P01 Rok publikacji: 2010