Monika Namysłowska – profesor nauk społecznych w dyscyplinie nauki prawne; kierownik Katedry Europejskiego Prawa Gospodarczego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego; autorka ok. 150 publikacji w języku polskim, angielskim i niemieckim dotyczących m.in. prawa konsumenckiego, prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawa gospodarczego i prawa nowych technologii.
Monika Namysłowska
-15 % Ustawa o prawach konsumenta. Komentarz [PRZEDSPRZEDAŻ]
Ustawa o prawach konsumenta to jeden z najważniejszych aktów prawnych w Polsce, który reguluje prawa i obowiązki konsumentów oraz określa standardy ochrony ich interesów.
-60 % Akt o usługach cyfrowych. Komentarz
Komentarz zawiera najbardziej kompleksowe na rynku opracowanie i wyjaśnienie regulacji aktu o usługach cyfrowych, ze wskazaniem kierunków wykładni, ułatwiających wdrożenie przepisów przez podmioty zobowiązane, przed wszystkim oferujących usługi pośrednie online, jak i stosowanie zarówno przez komercyjnych użytkowników usług cyfrowych, jak i organy nadzorcze.
-50 % Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy.
-70 % Zwalczanie nieuczciwych praktyk handlowych między przed...
Meritum. Ochrona danych osobowych
W nowym wydaniu publikacji dodano nowy rozdział dotyczący ochrony sygnalistów, a także zawarto najnowsze rozstrzygnięcia Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tym w zakresie administracyjnych kar pieniężnych.
-20 % Krajowe regulacje hazardu w świetle prawa Unii Europejs...
Celem publikacji jest w szczególności wyznaczenie zakresu zastosowania prawa unijnego w kontekście organizacji hazardu poprzez próbę odpowiedzi na pytania: czy i w jakim zakresie Unia Europejska może ingerować w organizację hazardu w państwach członkowskich.
-20 % Roszczenia o naprawienie szkody wyrządzonej przez narus...
Pogłębiona analiza przepisów ustawy z 21.04.2017 r. o roszczeniach o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji.
-20 % RODO w e-commerce
Praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać dnia 25 maja 2018 r.