Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Mateusz Żydek

Mateusz Żydek – rzecznik prasowy Randstad Polska, ekspert rynku pracy. Specjalista w dziedzinie komunikacji firm, zawodowo analizuje aktualną sytuację rynku pracy, wpływ czynników makroekonomicznych na obszar zatrudnienia i wynagrodzenia w firmach, a także bieżące trendy w obszarze HR. Z Randstad Polska związany od 2016 roku. W dziedzinie komunikowania społecznego jego głównym polem zainteresowania jest język przekazu i wpływ języka na skuteczność komunikacji. Od wielu lat z powodzeniem wykorzystuje w komunikacji marketingowej nowoczesne kanały przekazu, w tym komunikatory internetowe, serwisy streamingowe, portale społecznościowe i aplikacje mobilne. Stosuje te metody we wdrażaniu community marketingu. Bierze też udział w projektach personal i employer brandingowych. Współtworzy projekty badawcze poświęcone aktualnym zagadnieniom rynku pracy, które powstają w ramach Instytutu Badawczego Randstad – Monitor Rynku Pracy i Plany Pracodawców. Jest absolwentem Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Marii Curie--Skłodowskiej. Przez wiele lat pracował jako dziennikarz radiowy, prasowy i internetowy. Zajmował się m.in. tematyką rynku pracy, rozwoju umiejętności i pozyskiwania talentów. Związany m.in. z Polskim Radiem. Z sukcesami rozwijał rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych (radio) i cyfrowych (Internet, aplikacje mobilne), także w zakresie stałej komunikacji z odbiorcami. Jest współautorem opracowania „Radio a społeczeństwo”. Analizuje w nim nowoczesne mechanizmy komunikacji z odbiorcami radia lokalnego i budowanie wspólnoty w oparciu o lokalny system radiofonii. Na Wydziale Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie prowadził zajęcia z zakresu dziennikarstwa radiowego oraz redagowania skutecznych komunikatów w kontakcie z dziennikarzami.

Sortuj:
Sposób wyświetlania
Promocja!

-20 % Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników

Martyna Domaradzka, Iwona Grochowska, Tomasz Kret, Joanna Liksza, Małgorzata Machała, Magd...

Wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców.

Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Już od: 39,21 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-4131 W01D02 Rok publikacji: 2020
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę