Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Mateusz Żydek

Mateusz Żydek – rzecznik prasowy Randstad Polska, ekspert rynku pracy. Specjalista w dziedzinie komunikacji firm, zawodowo analizuje aktualną sytuację rynku pracy, wpływ czynników makroekonomicznych na obszar zatrudnienia i wynagrodzenia w firmach, a także bieżące trendy w obszarze HR. Z Randstad Polska związany od 2016 roku. W dziedzinie komunikowania społecznego jego głównym polem zainteresowania jest język przekazu i wpływ języka na skuteczność komunikacji. Od wielu lat z powodzeniem wykorzystuje w komunikacji marketingowej nowoczesne kanały przekazu, w tym komunikatory internetowe, serwisy streamingowe, portale społecznościowe i aplikacje mobilne. Stosuje te metody we wdrażaniu community marketingu. Bierze też udział w projektach personal i employer brandingowych. Współtworzy projekty badawcze poświęcone aktualnym zagadnieniom rynku pracy, które powstają w ramach Instytutu Badawczego Randstad – Monitor Rynku Pracy i Plany Pracodawców. Jest absolwentem Wydziału Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Marii Curie--Skłodowskiej. Przez wiele lat pracował jako dziennikarz radiowy, prasowy i internetowy. Zajmował się m.in. tematyką rynku pracy, rozwoju umiejętności i pozyskiwania talentów. Związany m.in. z Polskim Radiem. Z sukcesami rozwijał rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych (radio) i cyfrowych (Internet, aplikacje mobilne), także w zakresie stałej komunikacji z odbiorcami. Jest współautorem opracowania „Radio a społeczeństwo”. Analizuje w nim nowoczesne mechanizmy komunikacji z odbiorcami radia lokalnego i budowanie wspólnoty w oparciu o lokalny system radiofonii. Na Wydziale Politologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie prowadził zajęcia z zakresu dziennikarstwa radiowego oraz redagowania skutecznych komunikatów w kontakcie z dziennikarzami.

Sortuj:
Sposób wyświetlania

Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników

Martyna Domaradzka, Iwona Grochowska, Tomasz Kret, Joanna Liksza, Małgorzata Machała, Magd...

Wszystkie najistotniejsze zagadnienia związane ze świadczeniami pozapłacowymi oferowanymi przez pracodawców.

Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Już od: 49,00 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-4131 W01D02 Rok publikacji: 2020
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę