Marta Smaga jako dyrektor działu technologii i rozwoju w Money.pl zajmowała się projektami służącymi rozwojowi portalu. Była też odpowiedzialna za stworzenie serwisów lifestyleowych iWoman.pl, MenStream.pl i Platine.pl od ich koncepcji po monetyzację. Na Uniwersytecie Wrocławskim i w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej we Wrocławiu prowadzi zajęcia między innymi z dziennikarstwa internetowego i PR-u w internecie. Jest ekspertką w dziedzinie tworzenia i wdrażania biznesowych strategii przedsięwzięć online. Specjalizuje się w metodach pozyskiwania użytkowników oraz ich aktywizacji, w tym w SEO i SEM.
Marta Smaga
-18 % Jak zarabiać w internecie
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 39,21 zł
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 39,21 zł
Już od: 40,18 zł
Wydawnictwo Nieoczywiste Rok publikacji: 2015
Internet dla seniora
Jak korzystać z poczty elektronicznej i komunikatorów internetowych? Jak robić zakupy przez internet? Jakie serwisy internetowe mogą być przydatne seniorowi? Jak korzystać z Facebooka i forów internetowych? Ta książka przekona każdego, że nauczenie się korzystania z sieci nie jest niczym trudnym.
Cena regularna: 39,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 29,24 zł
Cena regularna: 39,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 29,24 zł
Już od: 35,10 zł
Wolters Kluwer Polska OFE-0899 W01P01 Rok publikacji: 2014
Biznes w internecie
Książka wyróżniona w konkursie na najlepszą publikację o tematyce ekonomicznej 2011/2012 w kategorii "Systemy informatyczne w biznesie"
Cena regularna: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 42,00 zł
Cena regularna: 42,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 42,00 zł
Już od: 42,00 zł
Wolters Kluwer Polska OFE-0806 W01P01 Rok publikacji: 2012