Katarzyna Grzybczyk – profesor doktor habilitowana; pracownik Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego; radca prawny, mediator sądowy, arbiter Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych; zajmuje się prawem własności intelektualnej, prawem reklamy oraz prawem prywatnym międzynarodowym; autorka wielu publikacji z tego zakresu.
Katarzyna Grzybczyk
Tylko 15 egz. -20% Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej
Wyjątkowa książka, która pozwala spojrzeć na zjawisko soft power z innej perspektywy. Autorka, wykorzystując liczne ilustracje, prezentuje wpływ kultury na budowanie wizerunku państwa na arenie międzynarodowej.
-35 % Prawo własności intelektualnej – pakiet 4 książek
Cztery praktyczne opracowania, dotyczące prawa własności intelektualnej pod redakcją Katarzyny Grzybczyk
Tylko 15 egz. -20% Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej
Historia wytwarzania, naruszeń praw producentów i ochrony najbardziej znanych alkoholi na świecie.
Kultura akademicka i relacje uniwersyteckie w XXI wieku
Opracowanie jest być odpowiedzią na problemy w relacjach akademickich, wkazuje, co i jak należałoby zmienić, by uczelnie stały się bliższe młodym ludziom.
-40 % Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własn...
W książce przedstawiono problem przywłaszczenia kulturowego, czyli wykorzystywania cudzego dziedzictwa niematerialnego.
E-sport. Prawne aspekty
W publikacji omówiono najważniejsze kwestie związane z e-sportem, w tym: dobra osobiste e-sportowców, sponsoring w e-sporcie, e-doping, hazard.
-20 % Ilustrowane prawo reklamy
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Prawo mediów
Szczegółowa prezentacja kwestii prawnych dotyczących szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołująca się do regulacji krajowych i europejskich.
-50 % Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej
Książka stycznia 2020 r. Magazynu Literackiego KSIĄŻKI
-20 % Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej. Jak...
Książka zawiera bogato ilustrowane opisy najciekawszych spraw sądowych, sporów oraz zjawisk społecznych związanych z ochroną dóbr niematerialnych w obszarze kultury popularnej.