Joanna Adamczyk — doktor nauk prawnych; adwokat; specjalizuje się w prawie mediów i reklamy, prawie własności intelektualnej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawie farmaceutycznym, a także prawie ochrony konsumentów; prelegentka na licznych seminariach i konferencjach; autorka lub współautorka publikacji z zakresu prawa reklamy oraz prawa farmaceutycznego, a także artykułów na temat reklamy produktów leczniczych.
Joanna Adamczyk
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze skutkuje odmową rejestracji znaku bądź unieważnieniem prawa ochronnego ze skutkiem wstecznym, a w konsekwencji brakiem jego ochrony prawnej. Autorka wyjaśnia, jak należy rozumieć przesłankę złej wiary przy zgłoszeniu znaku, tak by stanowiła narzędzie przydatne dla praktycznej realizacji celów założonych przy jej wprowadzeniu.
MERITUM Prawo farmaceutyczne
Kompleksowe omówienie problematyki związanej z regulacją obrotu produktami leczniczymi, w szczególności przeznaczone dla hurtowni farmaceutycznych i aptek oraz innych podmiotów zajmujących się zawodowo tym obrotem.