Joanna Adamczyk — doktor nauk prawnych; adwokat; specjalizuje się w prawie mediów i reklamy, prawie własności intelektualnej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji, prawie farmaceutycznym, a także prawie ochrony konsumentów; prelegentka na licznych seminariach i konferencjach; autorka lub współautorka publikacji z zakresu prawa reklamy oraz prawa farmaceutycznego, a także artykułów na temat reklamy produktów leczniczych.
Joanna Adamczyk
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze
Zgłoszenie znaku towarowego w złej wierze skutkuje odmową rejestracji znaku bądź unieważnieniem prawa ochronnego ze skutkiem wstecznym, a w konsekwencji brakiem jego ochrony prawnej. Autorka wyjaśnia, jak należy rozumieć przesłankę złej wiary przy zgłoszeniu znaku, tak by stanowiła narzędzie przydatne dla praktycznej realizacji celów założonych przy jej wprowadzeniu.
Cena regularna: 169,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 118,29 zł
Cena regularna: 169,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 118,29 zł
Już od: 152,09 zł
Wolters Kluwer Polska KAM-4674 W01P01 Rok publikacji: 2023
MERITUM Prawo farmaceutyczne
Kompleksowe omówienie problematyki związanej z regulacją obrotu produktami leczniczymi, w szczególności przeznaczone dla hurtowni farmaceutycznych i aptek oraz innych podmiotów zajmujących się zawodowo tym obrotem.
Cena regularna: 229,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 160,30 zł
Cena regularna: 229,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 160,30 zł
Już od: 206,10 zł
EBO-1984 W01P01 Rok publikacji: 2016
Podobne: Barbara Adamiak ● Andrzej Adamski ● Alicja Adamczak ● Dennis Adcock ● Allan Afuah ● Mariusz Aleksandrowicz ● Jim Alexander ● Michael Allen ●