Dr hab. Jacek Kall jest profesorem Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, a jednocześnie stale współpracuje z Soul & Mind Group, oferującą usługi brand design. Jest autorem kilku poczytnych publikacji z zakresu marketingu (m.in. Reklama, Silna marka: istota i kreowanie, Zarządzanie portfelem Marek, Zarządzanie marką, Strategia reklamowa). W przeszłości juror w kilku festiwalach i konkursach reklamy. Od 2013 roku członek Rady Ekspertów konkursu Superbrands Polska oraz Konsorcjum Marki Poznań. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Kontakt: kalljac@gmail.com.
Jacek Kall
-15 % Marka modowa.
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Już od: 50,91 zł
PWE Rok publikacji: 2018
Zarządzanie marką
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 35,70 zł
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 35,70 zł
Już od: 45,90 zł
Wolters Kluwer Polska EBO-1155 W02P01 Rok publikacji: 2013