Grzegorz Karasiewicz jest kierownikiem Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Był prodziekanem ds. studenckich (2002-2005) i pełnomocnikiem dziekana Wydziału ds. Studiów Podyplomowych (2005-2008) na Wydziale Zarządzania UW. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (1988) i Harvard Business School - program PMD (1995). Jego zainteresowania naukowe obejmują głównie: strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw, strategie cenowe przedsiębiorstw, zmiany strukturalne w polskim handlu w okresie transformacji gospodarczej, budżetowanie działalności marketingowej oraz ocenę efektywności decyzji marketingowych.
Grzegorz Karasiewicz
-20 % Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich prz...
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 53,10 zł
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 53,10 zł
Już od: 47,20 zł
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2013