Dorota Sobierańska - doktor nauk humanistycznych, pracownik Zakładu Wczesnej Edukacji i Kształcenia Nauczycieli Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego; jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół problematyki kształcenia nauczycieli w zakresie stosowania metod aktywnych, wspomagających rozwój i uczenie się dzieci w wieku 3-9 lat (drama, teatr, metoda projektów, nauczanie-uczenie się oparte na współdziałaniu, trening twórczości itp.), oraz szkoleń w zakresie edukacji przyrodniczej w przedszkolu i szkole (także e-learningowych); autorka publikacji dotyczących wspomnianych zagadnień, a także badań poświęconych metodzie uczenia się kooperacyjnego.
Dorota Sobierańska
-80 % Znaczenie praktyk pedagogicznych w procesie kształcenia...
W publikacji omówiono problemy związane z przygotowaniem nauczycieli w procesie akademickiego kształcenia.
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 34,30 zł
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 34,30 zł
Już od: 9,80 zł
Wolters Kluwer Polska KAM-3383 W01P01 Rok publikacji: 2018