Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Aleksandra Kaniewska-Sęba

Dr Aleksandra Kaniewska-Sęba jest pracownikiem naukowym Katedry Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Autorka kilkudziesięciu artykułów i referatów dotyczących nowych koncepcji marketingu, komunikacji marketingowej, badań marketingowych, współautorka książki o analizie rynku. Prowadzi wykłady i szkolenia na temat badań rynku. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie badań marketingowych i doradztwa, w tym z firmami działającymi w sferze business-to-business. Jest twórcą i redaktorem czasopisma "Świat Marketingu".

Sortuj:
Sposób wyświetlania
Promocja!

-18 % Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 63,20 zł
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 63,20 zł
Już od: 64,79 zł
Więcej
Wydawnictwo Nieoczywiste Rok publikacji: 2018
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę