Dr Aleksandra Kaniewska-Sęba jest pracownikiem naukowym Katedry Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Autorka kilkudziesięciu artykułów i referatów dotyczących nowych koncepcji marketingu, komunikacji marketingowej, badań marketingowych, współautorka książki o analizie rynku. Prowadzi wykłady i szkolenia na temat badań rynku. Współpracuje z przedsiębiorstwami w zakresie badań marketingowych i doradztwa, w tym z firmami działającymi w sferze business-to-business. Jest twórcą i redaktorem czasopisma "Świat Marketingu".
Aleksandra Kaniewska-Sęba
-18 % Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 63,20 zł
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 63,20 zł
Już od: 64,79 zł
Wydawnictwo Nieoczywiste Rok publikacji: 2018