Rynek farmaceutyczny
-12 % Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
-20 % Instytucje rynku farmaceutycznego
W publikacji szczegółowo omówiono całość zagadnień systemu prawa farmaceutycznego w Polsce i w Unii Europejskiej, uwzględniając znowelizowane przepisy prawa farmaceutycznego, ustawy refundacyjnej oraz unijnej regulacji badań klinicznych.
-20 % Prawo farmaceutyczne
W książce przedstawiono podstawowe pojęcia prawa farmaceutycznego.
-20 % Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
-12 % Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
-12 % Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym.
-20 % Prawo farmaceutyczne dla aptek. Część I
Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat zakładania i prowadzenia aptek oraz punktów aptecznych, a także funkcjonowania aptek internetowych w nowych realiach prawnych.
-20 % MERITUM Prawo farmaceutyczne
Kompleksowe omówienie problematyki związanej z regulacją obrotu produktami leczniczymi, w szczególności przeznaczone dla hurtowni farmaceutycznych i aptek oraz innych podmiotów zajmujących się zawodowo tym obrotem.
-20 % Prawo farmaceutyczne. Komentarz
-20 % Prawo farmaceutyczne. Komentarz
Publikacja w przystępny sposób omawia zasady funkcjonowania systemu prawa farmaceutycznego - od badań klinicznych i rejestracji leków po zasady ich wytwarzania, importu, prowadzenia obrotu, reklamy oraz standardy prowadzenia inspekcji.
-20 % Prawo farmaceutyczne dla aptek. Część II
Książka jest kontynuacją publikacji Prawo farmaceutyczne dla aptek. Część I (2017) stanowiącej kompendium wiedzy na temat zakładania i prowadzenia aptek oraz punktów aptecznych, a także funkcjonowania aptek internetowych.
-20 % Prawo farmaceutyczne Komentarz
-20 % Prawo farmaceutyczne. Poradnik dla aptek. Część II
-20 % Prawo farmaceutyczne i refundacja leków. Prawo ochrony...
-50 % Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64...
Prezentacja zasad reklamy produktów leczniczych zebranych w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne.