Pierwsze na rynku wydawniczym opracowanie kompleksowo przedstawiające regulacje prawne dotyczące gier komputerowych. Obejmuje zagadnienia odnoszące się m.in. do: prawa własności intelektualnej oraz technicznych zabezpieczeń gier.
-0%
Ochrona gry komputerowej. Aktualne wyzwania prawne
Ochrona gry komputerowej. Aktualne wyzwania prawne
Opis publikacji
Monografia jest pierwszym na rynku wydawniczym opracowaniem kompleksowo przedstawiającym regulacje prawne dotyczące gier komputerowych. Obejmuje zagadnienia odnoszące się m.in. do:
- prawa własności intelektualnej,
- ochrony znaków towarowych, wzorów przemysłowych i patentów,
- technicznych zabezpieczeń gier,
- ochrony danych osobowych uczestników gier komputerowych. Książka została przygotowana przez praktyków, którzy od lat zajmują się prezentowaną tematyką, doradzając prawnie zarówno przedstawicielom branży gier komputerowych, jak i instytucjom regulującym ich rynek. Większość zawartych w niej opracowań jest wynikiem konferencji naukowej zorganizowanej przez Kancelarię Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy we współpracy z Instytutem Allerhanda.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla twórców, wydawców i dystrybutorów gier komputerowych, a także prawników i specjalistów ds. ma...
Monografia jest pierwszym na rynku wydawniczym opracowaniem kompleksowo przedstawiającym regulacje prawne dotyczące gier komputerowych. Obejmuje zagadnienia odnoszące się m.in. do:
- prawa własności intelektualnej,
- ochrony znaków towarowych, wzorów przemysłowych i patentów,
- technicznych zabezpieczeń gier,
- ochrony danych osobowych uczestników gier komputerowych. Książka została przygotowana przez praktyków, którzy od lat zajmują się prezentowaną tematyką, doradzając prawnie zarówno przedstawicielom branży gier komputerowych, jak i instytucjom regulującym ich rynek. Większość zawartych w niej opracowań jest wynikiem konferencji naukowej zorganizowanej przez Kancelarię Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy we współpracy z Instytutem Allerhanda.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla twórców, wydawców i dystrybutorów gier komputerowych, a także prawników i specjalistów ds. marketingu i PR w firmach działających na tym rynku. Będzie również przydatna pracownikom działów IT, inżynierom oraz studentom prawa i prawniczych studiów podyplomowych z zakresu prawa własności intelektualnej.
Fragment dla Ciebie
Nie możesz się zdecydować? Przeczytaj fragment publikacji!
Przeczytaj fragment Informacje
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-264-9323-2
Kod towaru: KAM-2605 W01Z01
Spis treści
Autorzy
Tematyka, tagi
Opinie
Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
Dlaczego Profinfo.pl?
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 170zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut