Dr hab. Teresa Taranko - absolwentka SGPiS, od 1990 roku pracuje w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 1 września 2013 roku kieruje Katedrą Rynku, Marketingu i Jakości w tej Uczelni. Jej zainteresowania naukowe i dydaktyczne obejmują: funkcjonowanie rynku, analizę konkurencji, marketing, strategie produktu i marki, prawne aspekty marketingu oraz komunikację marketingową. Prowadzi zajęcia o tej tematyce na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Jest autorką ponad siedemdziesięciu artykułów naukowych oraz współautorką kilku książek z zakresu marketingu i strategii marketingowych. Promotorka dwóch prac doktorskich, ponad 250 prac magisterskich i kilkudziesięciu projektów doradczych na studiach MBA. Od wielu lat prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i obsługi klientów dla takich firm, jak: BMW, Renault, Mercedes, PKO BP i innych. Związana jest także z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie od początku istnienia tej Uczeni. Pracuje tam na etacie profesora w Katedrze Marketingu. Współwłaścicielka rodzinnej firmy usługowej działającej na rynku od ponad trzydziestu lat. Jej hobby to podróże, jazda na nartach, taniec, fotografia cyfrowa. Jak twierdzi, ma umysł i mentalność skażone marketingiem i pracą, w tym także społeczną.
Teresa Taranko
-18 % Komunikacja marketingowa
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Już od: 56,57 zł
Wydawnictwo Nieoczywiste Rok publikacji: 2018
-18 % Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 55,20 zł
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 55,20 zł
Już od: 56,57 zł
Wydawnictwo Nieoczywiste Rok publikacji: 2015
Podobne: Szymon Tarapata ● Janusz Stanisław Trzciński ● Krzysztof Trzciński ● Jan Tarno ● Monika Tarska ● Andrzej Tokarski ● Zbigniew Tokarski ● Tomasz Telega ●