Scott Cooper jest prezesem Marketing Engine Group, firmy zajmującej się planowaniem marketingowym. Może pochwalić się bogatym doświadczeniem - jego działalność w zakresie planowania marketingowego obejmowała współpracę z korporacjami i agencjami oraz koncentrowała się na nauczaniu i pisaniu książek. Był starszym wiceprezesem działu marketingu i brandingu korporacyjnego w Brown Shoe Corporation, wartym 2,7 miliarda dolarów liderem w branży Marek obuwia sprzedawanego hurtowo i detalicznie, a także starszym wiceprezesem w dziale marketingu w Famous Footwear, rodzinnym przedsiębiorstwie prowadzącym detaliczną sprzedaż obuwia w ponad tysiącu punktów sprzedaży. Wcześniej Cooper był prezesem Hiebing Group, firmy zajmującej się marketingiem Marek, której klientami były: American AuTomobile Association, Mercury Marine, Coors Beer i Culligan. Scott Cooper napisał trzy inne bestsellery na temat planowania marketingowego, które opublikowane zostały przez wydawnictwo McGraw Hill. Wykładał w U niversity of Wisconsin Business School i prowadził warsztaty szkoleniowe dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Posiada tytuł licencjata w dziedzinie ekonomii, który uzyskał w U niwersytecie Wisconsin. Ukończył również studia MBA w U niwersytecie Miami w Oxford w stanie Ohio. Z autorem skontaktować się można poprzez witrynę internetową www.marketingenginegroup.com.
Scott Cooper
-20 % Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem...
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 46,80 zł
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 46,80 zł
Już od: 41,60 zł
Wolters Kluwer Polska OFE-0824 W01P01 Rok publikacji: 2012