Firma Performance Research Associates zajmuje się konsultingiem związanym z jakością usług, lojalnością klientów i tworzeniem kultury zorientowanej na klientów. Prowadzi badania nad efektywnością organizacji oraz nad technikami pozyskiwania i zatrzymywania klientów, a także opracowuje strategie w tej dziedzinie dla takich organizacji, jak: Glaxo SmithKline, First Union Corporation, American Express Financial Advisors, PricEwaterhouseCoopers czy Prudential Insurance.
Ron Zemke jest jednym z liderów amerykańskiej rewolucji w obsłudze klientów. Jego prace dotyczące wpływu organizacji na obsługę klientów są uważane za przełomowe. Jest autorem lub współautorem trzydziestu książek, w tym Service America in the New Economy, wszystkich książek z serii Knock Your Socks Off Service, E-Service i Generations at Work. Pełni także funkcję redaktora naczelnego magazynu Training i publikuje felietony w American City Business Journals. Wystąpił w roli gospodarza w pięciu filmach o usługach i zarządzaniu.
RON ZEMKE, is president of Performance Research Associates (PRA), a pioneering cusTomer-relationship management consulting firm specializing in helping organizations around the world develop a cusTomer-centric perspective.