Piotr F. Piesiewicz – doktor nauk prawnych; adwokat; adiunkt w Katedrze Prawa Prywatnego na Wydziale Prawa Uniwersytetu SWPS w Warszawie; ukończył aplikację sędziowską; biegły z zakresu reklamy powoływany przez lekarskie sądy dyscyplinarne; członek zespołu ds. opracowania projektu zmian w Zbiorze Etyki Adwokackiej i Godności Zawodu; autor opracowań naukowych z dziedziny prawa reklamy, prawa własności intelektualnej, głównie prawa autorskiego.
Piotr F. Piesiewicz
-90 % Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej
Książka uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi.
Cena regularna: 110,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 110,00 zł
Cena regularna: 110,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 110,00 zł
Już od: 11,00 zł
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2021