Monika Hajdas - adiunkt w Katedrze Zarządzania Marketingowego Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Autorka wielu publikacji z zakresu budowania marki oraz współautorka książki Kreacja w reklamie (Oficyna Ekonomiczna 2008). Pracę naukową łączy z praktyką. Doświadczenia praktyczne zdobywała w działach strategii, najpierw w agencji brand design, następnie w agencji reklamowej, gdzie odpowiadała za planowanie strategiczne kampanii reklamowych. Jest konsultantem w obszarach zarządzania markami produktowymi, korporacyjnymi i terytorialnymi.
Monika Hajdas
-20 % Kreacja w reklamie
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,50 zł
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,50 zł
Już od: 36,00 zł
Wolters Kluwer Polska EBO-0125 W01P01 Rok publikacji: 2008
Podobne: Roman Hauser ● Mikołaj Hermann ● Marek Hyla ● Maria Hass-Symotiuk ● Maria Halina Szymańska ● Dariusz Hajdukiewicz ● Stanisław Hoc ● Piotr Hofmański ●