Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Marzena Feldy

Marzena Feldy - doktor nauk ekonomicznych i absolwentka studiów doktoranckich w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH. Ukończyła studia magisterskie w SGH na kierunkach: zarządzanie i marketing oraz stosunki międzynarodowe, a także na Wydziale Psychologii UW, zdobywając specjalizacje z: psychologii ekonomicznej i psychometrii stosowanej. Posiada również międzynarodowe doświadczenie badawcze zdobyte w ramach stażu w Dziale Statystyki UNESCAP. Zawodowo związana jest z branżą public relations.

Sortuj:
Sposób wyświetlania
Promocja!

-20 % Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i...

Marzena Feldy
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,90 zł
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,90 zł
Już od: 40,80 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2012
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę