Dr inż. Marcin Żemigała - ukończył zarządzanie i marketing na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. W 2006 roku uzyskał stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykłada w Wyższej Szkole Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach oraz w Katedrze Systemów Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego zainteresowania naukowe i badawcze obejmują przede wszystkim nowoczesne koncepcje zarządzania, takie jak zarządzanie wiedzą, zarządzanie jakością, zarządzanie ekologiczne, jak i społeczne i etyczne implikacje gospodarki i zarządzania. Jest autorem kilkunastu artykułów publikowanych w czasopismach naukowych oraz prezentowanych na konferencjach krajowych i międzynarodowych.
Marcin Żemigała
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie...
Celem tej publikacji jest pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 52,00 zł
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 52,00 zł
Już od: 52,00 zł
Wolters Kluwer Polska OFE-0261 W01Z01 Rok publikacji: 2007
Podobne: Artur Rycak ● Buliński Kamil ● Jakub Stelina ● Jarosław Zagrodnik ● Magdalena Rycak ● Marek Kozłowski ● Piotr Prokopowicz ● Rafał Stankiewicz ●