Małgorzata Michalik - doktor nauk ekonomicznych; wykładowca w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu; współtworzyła Studium Podyplomowe Marketingu Strategicznego na Rynku Farmaceutycznym; prowadzi zajęcia m.in. z marketingu farmaceutycznego i aptecznego, badań marketingowych i negocjacji; autorka kilkudziesięciu publikacji.
Małgorzata Michalik
-20 % Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 53,10 zł
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 53,10 zł
Już od: 47,20 zł
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2014
-20 % Marketingowe zarządzanie apteką
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Już od: 55,20 zł
Wolters Kluwer Polska ABC-0514 W02D01 Rok publikacji: 2013
Podobne: Leszek Mitrus ● Lidia Mazowiecka ● Jerzy Martini ● Ewa Michna ● Krystyna Miłowska ● Małgorzata Manowska ● Anna Musiała ● Jarosław Mikołajewicz ●