Malcolm McDonald jest autorem 43 książek oraz wielu artykułów specjalistycznych z dziedziny marketingu. Jest dyrektorem spółki Brand Finance, współpracuje z zarządami światowych gigantów, m.in. IBM, Xerox czy BP. Przez wiele lat był wykładowcą marketingu, m.in. w Cranfield School of Management, gdzie był także prorektorem oraz kierował katedrą e-biznesu.
Malcolm McDonald
-25 % Bezpieczeństwo aplikacji internetowych dla programistów
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,00 zł
Już od: 44,25 zł
Helion Rok publikacji: 2021
Podobne: Leszek Mitrus ● Lidia Mazowiecka ● Jerzy Martini ● Ewa Michna ● Krystyna Miłowska ● Małgorzata Manowska ● Anna Musiała ● Jarosław Mikołajewicz ●