Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Magdalena Sobocińska

Dr Magdalena Sobocińska - jest pracownikiem naukowym Katedry Badań Marketingowych w Instytucie Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Prowadzi również zajęcia w PWSFTViT im. L. Schillera w Łodzi na Wydziale Organizacji Sztuki Filmowej. Jest autorką i współautorką ponad 50 artykułów z zakresu funkcjonowania rynku kultury, badań marketingowych, komunikacji marketingowej, zastosowania Internetu w marketingu oraz książki Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury.

Sortuj:
Sposób wyświetlania

Kreacja w reklamie

Monika Hajdas, Ryszard Kłeczek, Magdalena Sobocińska
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 31,50 zł
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 31,50 zł
Już od: 40,50 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska EBO-0125 W01P01 Rok publikacji: 2008
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę