Dr Magdalena Sobocińska - jest pracownikiem naukowym Katedry Badań Marketingowych w Instytucie Marketingu Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Prowadzi również zajęcia w PWSFTViT im. L. Schillera w Łodzi na Wydziale Organizacji Sztuki Filmowej. Jest autorką i współautorką ponad 50 artykułów z zakresu funkcjonowania rynku kultury, badań marketingowych, komunikacji marketingowej, zastosowania Internetu w marketingu oraz książki Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury.
Magdalena Sobocińska
-20 % Kreacja w reklamie
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,50 zł
Cena regularna: 45,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 40,50 zł
Już od: 36,00 zł
Wolters Kluwer Polska EBO-0125 W01P01 Rok publikacji: 2008