Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Sortuj:
Sposób wyświetlania
Promocja!

-50 % Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52–64...

Joanna Dziurowicz, Katarzyna Łoś, Natalia Łukawska, Karol Piekarczyk, Katarzyna Czyżewska

Prezentacja zasad reklamy produktów leczniczych zebranych w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne.

Cena regularna: 149,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 111,74 zł
Cena regularna: 149,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 111,74 zł
Już od: 74,50 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska KAM-3959 W01P01 Rok publikacji: 2020
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę