Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Smythe John

JOHN SMYTHE - specjalizuje się w komunikacji wewnątrzorganizacyjnej oraz zarządzaniu. Jest założycielem i wspólnikiem firmy doradczej Engage for Change. Wcześniej jako współpracownik McKinsey prowadził badania nad zaangażowaniem pracowników, a także zajmował wyższe stanowiska w trzech amerykańskich korporacjach: Occidental Oil, Bechtel Corporation i Marathon Oil, odpowiadając za komunikację publiczną. Kiedy w roku 2003 John Smythe odszedł ze SmytheDorwardLambert - firmy doradczej uznawanej za lidera w dziedzinie teorii komunikacji wewnątrzorganizacyjnej - skorzystał z zaproszenia McKinsey i przez krótki czas współpracował z tą agencją, prowadząc badania obejmujące 60 przedsiębiorstw i instytucji z Europy i Ameryki Północnej, a dotyczące aktualnych metod angażowania liderów i pracowników w realizację strategii i zmiany. Wyniki tych badań udostępnia firma Engage for Change. Przed założeniem w roku 1989 SmytheDorwardLambert autor pracował w latach 1985–1989 w działającej na tym samym polu firmie Wolff Olins/Smythe, której był jednym z założycieli. W roku 1989 opublikował (z Colette Dorward i Jerome'em Rebackiem, współzałożycielami SmytheDorwardLambert) książkę Corporate Reputation, The New Strategic Asset.

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę