Henryk Mruk - profesor doktor habilitowany nauk ekonomicznych, profesor zwyczajny Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; pracownik Katedry Zarządzania Międzynarodowego Wydziału Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; od 2014 r. jest członkiem Rady Społecznej Szpitala Klinicznego Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu; zainteresowania badawcze koncentruje wokół tematyki marketingu, rynku farmaceutycznego, tworzenia strategii oraz przywództwa; autor ponad 900 publikacji, w tym m.in. książki Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej (Warszawa 2010).
Henryk Mruk
-24 % Marketing
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł
Już od: 60,04 zł
Wydawnictwo Naukowe PWN Rok publikacji: 2017
-20 % Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotny...
Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotów medycznych, osób zarządzających placówkami medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług).
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,90 zł
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,90 zł
Już od: 40,80 zł
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2015
-20 % Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 53,10 zł
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 53,10 zł
Już od: 47,20 zł
Wolters Kluwer Polska Rok publikacji: 2014
-20 % Marketingowe zarządzanie apteką
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 69,00 zł
Już od: 55,20 zł
Wolters Kluwer Polska ABC-0514 W02D01 Rok publikacji: 2013
Podobne: Leszek Mitrus ● Lidia Mazowiecka ● Jerzy Martini ● Ewa Michna ● Krystyna Miłowska ● Małgorzata Manowska ● Anna Musiała ● Jarosław Mikołajewicz ●