Hanna Hall - doktor nauk ekonomicznych, Adiunkt Katedry Marketingu Politechniki Rzeszowskiej. Specjalizuje się w problematyce marketingu organizacji niekomercyjnych oraz projektowania i realizacji badań marketingowych. Jest autorką kilkudziesięciu artykułów z tego zakresu.
Hanna Hall
Marketing w szkolnictwie.
Kompleksowe opracowanie na temat adaptacji marketingu do potrzeb instytucji edukacyjnych o charakterze niekomercyjnym.
Cena regularna: 39,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 39,00 zł
Cena regularna: 39,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 39,00 zł
Już od: 39,00 zł
Wolters Kluwer Polska ABC-0435 W01Z01 Rok publikacji: 2007
Podobne: Roman Hauser ● Mikołaj Hermann ● Marek Hyla ● Maria Hass-Symotiuk ● Maria Halina Szymańska ● Dariusz Hajdukiewicz ● Stanisław Hoc ● Piotr Hofmański ●