Dr Grzegorz Leszczyński jest pracownikiem naukowym Katedry Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Autor ponad 50 publikacji na temat marketingu business-to-business, marketingu internetowego i kreatywności w biznesie. Jest kierownikiem Studium Podyplomowego Zarządzania Marketingowego na Rynku Business-to-Business na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Współpracuje z firmami z rynku business-to-business w zakresie badań marketingowych i doradztwa. Jest twórcą i redaktorem czasopisma "Świat Marketingu".
Grzegorz Leszczyński
-18 % Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł
Cena regularna: 79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 79,00 zł
Już od: 64,79 zł
Wydawnictwo Nieoczywiste Rok publikacji: 2018
Podobne: Krzysztof Lasiński-Sulecki ● Jerzy Lachowski ● Arkadiusz Lach ● Hanna Litwińczuk ● Zbigniew Luty ● Elżbieta Lemańska ● Jerzy Lapierre ● Michał Leciak ●