Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Fritz Grutzner

Fritz Grutzner ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia we współpracy z amerykańskimi i zagranicznymi firmami w zakresie tworzenia zwycięskich strategii marki. Jest prezesem Brandgarten, firmy zajmującej się opracowaniem strategii marki, która pomaga przedsiębiorstwom odkrywać ich prawdziwą opowieść o marce i przedstawiać ją w interesujący sposób. Przez założeniem Brandgarten Grutzner był wiceprezesem działu marketingu w firmie Johnson & Johnson. Jako strateg markowy Fritz Grutzner wykorzystywał zrozumienie emocjonalnej potęgi Marek i opowieści o nich w celu rozwinięcia takich Marek jak Snap-on Tools, Oscar Mayer, Snapper, KI, Eli Lilly czy Heatilator, jak również organizacji non profit, takich jak Wilderness Society czy Wisconsin Historical Society. Posiada tytuł magistra filologii germańskiej nadany przez Uniwersytet Wisconsin, a także ukończył studia MBA w Thunderbird School of Global Management. Można się z nim skontaktować poprzez witrynę internetową www.brandgarten.com.

Sortuj:
Sposób wyświetlania
Promocja!

-20 % Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem...

Scott Cooper, Birk Cooper, Fritz Grutzner
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 46,80 zł
Cena regularna: 52,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 46,80 zł
Już od: 41,60 zł
Więcej
Wolters Kluwer Polska OFE-0824 W01P01 Rok publikacji: 2012
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę