Beata Nowotarska-Romaniak - doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach; autorka oraz współautorka kilkunastu książek z dziedziny usług zdrowotnych i ubezpieczeniowych oraz ponad stu artykułów naukowych z zakresu strategii marketingowych, promocji oraz zachowań klientów na rynku ubezpieczeniowym, opublikowanych w kraju i za granicą; prowadzi wykłady i szkolenia m.in. dla menedżerów i pracowników placówek opieki zdrowotnej, banków oraz zakładów ubezpieczeń; współpracuje przy projekcie "Wsparcie menedżerskie dla kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi" współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Beata Nowotarska-Romaniak
-20 % Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu us...
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,90 zł
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,90 zł
Już od: 40,80 zł
Wolters Kluwer Polska EBO-1154 W01P01 Rok publikacji: 2013
-20 % Marketing usług zdrowotnych
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Już od: 39,21 zł
Wolters Kluwer Polska KAM-0286 W03P01 Rok publikacji: 2012