Bartosz Targański - absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, w 2009 r. uzyskał z wyróżnieniem tytuł doktora nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej oraz Collegium Invisibile. Obecnie jest adiunktem w Zakładzie Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Bartosz Targański
Ochrona konkurencji w działalności platform handlu elek...
Na kanwie działalności platform handlu elektronicznego autor ukazuje, iż skuteczne przeciwdziałanie naruszeniom konkurencji w skali międzynarodowej i globalnej jest utrudnione ze względu na zróżnicowane podejście poszczególnych systemów prawa do tych samych praktyk oraz ze względu na przeszkody utrudniające efektywną współpracę między organami ochrony konkurencji przy ich zwalczaniu.
Cena regularna: 73,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 73,00 zł
Cena regularna: 73,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 73,00 zł
Już od: 73,00 zł
Wolters Kluwer Polska KAM-1415 W01Z01 Rok publikacji: 2010
Podobne: Szymon Tarapata ● Janusz Stanisław Trzciński ● Krzysztof Trzciński ● Jan Tarno ● Monika Tarska ● Andrzej Tokarski ● Zbigniew Tokarski ● Tomasz Telega ●