Prof. zw. dr hab. Andrzej Sznajder jest kierownikiem Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, twórcą i kierownikiem Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu oraz Podyplomowych Studiów Biznesu Mobilnego przy Kolegium Gospodarki światowej SGH. Sprawuje funkcję opiekuna Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania w Sporcie w SGH. Jest członkiem kapituły nagród Dni Biznesu Sportowego oraz Komisji ds. Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Należy do Kolegium Redakcyjnego "Gospodarki Narodowej". Jego główne specjalności naukowe i dydaktyczne to: marketing i zarządzanie, marketing międzynarodowy, marketing organizacji sportowych, nowe technologie w mar-ketingu. Jest autorem m.in. książki Marketing sportu (PWe, 2008, 2012), współ- autorem i redaktorem naukowym publikacji Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (Wolters Kluwer, 2012), współ- autorem książek: Zarządzanie silną marką (Wolters Kluwer, 2011), Marketing im Sport (erich Schmidt Verlag, 2011) oraz International Sports Marketing - Principles and Perspectives (erich Schmidt Verlag, 2014).
Andrzej Sznajder
Marketing sportu 2.0
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Już od: 44,10 zł
Rok publikacji: 2021
-15 % Sport jako biznes w czasach globalizacji
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Już od: 50,91 zł
PWE Rok publikacji: 2017
-25 % Relacje między producentami a detalistami
Cena regularna: 64,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 64,00 zł
Cena regularna: 64,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 64,00 zł
Już od: 48,00 zł
Wydawnictwo Naukowe PWN Rok publikacji: 2017