Facebook
Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.

Andrzej Sznajder

Prof. zw. dr hab. Andrzej Sznajder jest kierownikiem Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, twórcą i kierownikiem Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu oraz Podyplomowych Studiów Biznesu Mobilnego przy Kolegium Gospodarki światowej SGH. Sprawuje funkcję opiekuna Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania w Sporcie w SGH. Jest członkiem kapituły nagród Dni Biznesu Sportowego oraz Komisji ds. Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Należy do Kolegium Redakcyjnego "Gospodarki Narodowej". Jego główne specjalności naukowe i dydaktyczne to: marketing i zarządzanie, marketing międzynarodowy, marketing organizacji sportowych, nowe technologie w mar-ketingu. Jest autorem m.in. książki Marketing sportu (PWe, 2008, 2012), współ- autorem i redaktorem naukowym publikacji Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (Wolters Kluwer, 2012), współ- autorem książek: Zarządzanie silną marką (Wolters Kluwer, 2011), Marketing im Sport (erich Schmidt Verlag, 2011) oraz International Sports Marketing - Principles and Perspectives (erich Schmidt Verlag, 2014).

Sortuj:
Sposób wyświetlania

Marketing sportu 2.0

Andrzej Sznajder
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 49,00 zł
Już od: 44,10 zł
Więcej
Rok publikacji: 2021
Promocja!

-15 % Sport jako biznes w czasach globalizacji

Andrzej Sznajder
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Cena regularna: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 59,90 zł
Już od: 50,91 zł
Więcej
PWE Rok publikacji: 2017
Promocja!

-24 % Relacje między producentami a detalistami

Joanna Cygler, Anna Napiórkowska, Tomasz Napiórkowski, Andrzej Sznajder, Katarzyna Witek-H...
Cena regularna: 64,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 64,00 zł
Cena regularna: 64,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 64,00 zł
Już od: 48,64 zł
Więcej
Wydawnictwo Naukowe PWN Rok publikacji: 2017
Promocja!

-18 % Alianse marketingowe

Andrzej Sznajder
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 47,20 zł
Cena regularna: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 47,20 zł
Już od: 48,38 zł
Więcej
Wydawnictwo Nieoczywiste Rok publikacji: 2012
Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę