Dr hab. Adam Sagan jest pracownikiem naukowym Katedry Analizy Rynku i Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jego zainteresowania naukowe dotyczą metodologii badań społecznych i marketingowych oraz komunikacji marketingowej. Szczególnie interesuje się analizami z wykorzystaniem zmiennych i klas ukrytych. Jest autorem i współautorem podręczników dotyczących analizy rynku i badań marketingowych, m.in. Badania marketingowe. Podstawowe kierunki, Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej. Studium teoretyczno-metodologiczne.
Adam Sagan
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych
Cena regularna: 50,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 50,00 zł
Już od: 45,00 zł
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Rok publikacji: 2021
-20 % Zarządzanie marką
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,90 zł
Cena regularna: 51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 45,90 zł
Już od: 40,80 zł
Wolters Kluwer Polska EBO-1155 W02P01 Rok publikacji: 2013