Facebook

BLACK_FRIDAY_banner_1920x60.jpg [38.85 KB]

Bestseller
Nowość
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Promocja czasowa
Sprzedaliśmy {{ prices.groupon_info.saled }} z {{ prices.groupon_info.limited_to }} szt.
Stan prawny: 1.07.2009 r.
Wydanie: 1
Liczba stron: 144
Więcej informacji
Publikacja stanowi pierwszą na rynku pozycję, która w sposób kompeksowy prezentuje niezwykle aktualną problematykę obowiązków informacyjnych nakładanych na banki w zakresie świadczenia usług bankowych.
-30%

Naruszenie obowiązków informacyjnych banków w prawie umów konsumenckich

Naruszenie obowiązków informacyjnych banków w prawie umów konsumenckich

Publikacja stanowi pierwszą na rynku pozycję, która w sposób kompeksowy prezentuje niezwykle aktualną problematykę obowiązków informacyjnych nakładanych na banki w zakresie świadczenia usług bankowych.
Stan prawny: 1.07.2009 r.
Wydanie: 1
Liczba stron: 144
Więcej informacji

Opis publikacji

Stan prawny na 1.07.2009 r.

Publikacja stanowi pierwszą na rynku pozycję, która w sposób kompeksowy prezentuje niezwykle aktualną problematykę obowiązków informacyjnych nakładanych na banki w zakresie świadczenia usług bankowych. Zagadnienie to plasuje się w obszarze szeroko rozumianej ochrony konsumenta na rynku usług finansowych. Zapewnienie konsumentom prawdziwej, rzetelnej i wyczerpującej informacji nie tylko na etapie zawierania umów, ale i w fazie poprzedzającej ich zawarcie oraz na etapie ich wykonywania jest wyrazem kształtowanego przez ustawodawstwo unijne modelu ochrony konsumenta rozsądnego.

Na tle ogólnej problematyki dotyczącej świadczenia usług bankowych,ich specyfiki oraz zagrożeń dla konsumentów, zaprezentowane będą kolejno: publicznoprawny obowiązek informacyjny banku jako instytucji zaufania publicznego, obowiązki informacyjne wskazane w ustawie - P...

Stan prawny na 1.07.2009 r.

Publikacja stanowi pierwszą na rynku pozycję, która w sposób kompeksowy prezentuje niezwykle aktualną problematykę obowiązków informacyjnych nakładanych na banki w zakresie świadczenia usług bankowych. Zagadnienie to plasuje się w obszarze szeroko rozumianej ochrony konsumenta na rynku usług finansowych. Zapewnienie konsumentom prawdziwej, rzetelnej i wyczerpującej informacji nie tylko na etapie zawierania umów, ale i w fazie poprzedzającej ich zawarcie oraz na etapie ich wykonywania jest wyrazem kształtowanego przez ustawodawstwo unijne modelu ochrony konsumenta rozsądnego.

Na tle ogólnej problematyki dotyczącej świadczenia usług bankowych, ich specyfiki oraz zagrożeń dla konsumentów, zaprezentowane będą kolejno: publicznoprawny obowiązek informacyjny banku jako instytucji zaufania publicznego, obowiązki informacyjne wskazane w ustawie - Prawo bankowe w zakresie umów kredytu i rachunku bankowego, obowiązki informacyjne wynikające z ustaw konsumenckich tworzących tzw. prawo umów konsumenckich, tj. ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (w zakresie umów zawieranych poza lokalem przedsiebiorstwa i na odległość), ustawy o kredycie konsumenckim oraz ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych.

Książka prezentuje również skutki prawne nieprzestrzegania obowiązków informacyjnych wskazanych w powyższych ustawach, a także przewidzianych m.in. w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów, ustawie o nadzorze nad rynkiem finansowym oraz ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

Zobacz spis treści
Rozwiń opis Zwiń opis

Fragment dla Ciebie

Nie możesz się zdecydować? Przeczytaj fragment publikacji!
Przeczytaj fragment

Informacje

Rok publikacji: 2009
Wydanie: 1
Liczba stron: 144
Seria: Poradniki ABC
Rodzaj: Poradnik
Okładka: miękka
Format: A5 (148 × 210 mm)
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-7601-896-6
Kod towaru: ABC-0534 W01Z01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Autorzy

Edyta Rutkowska-Tomaszewska [ORCID: 0000-0001-9359-7034] – doktor habilitowany nauk prawnych, profesor Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego; autorka wielu publikacji z zakresu prawa rynku finansowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawa usług finansowych, a zwłaszcza ochrony klienta (konsumenta) na tym rynku.

Opinie

Brak opinii o tym produkcie.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 170zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Inne publikacje autora

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę