Facebook

BLACK_FRIDAY_banner_1920x60.jpg [38.85 KB]

Bestseller
Nowość
Zapowiedź

Strefa Aplikanta
E-booki
dostęp
w 5 min.
Promocja czasowa
Sprzedaliśmy {{ prices.groupon_info.saled }} z {{ prices.groupon_info.limited_to }} szt.
Wydanie: 1
Liczba stron: 268
Więcej informacji
Największym atutem doradcy podatkowego czy osoby prowadzącej biuro rachunkowe nie jest majątek lub produkt (usługa), lecz umiejętności i wiedza zawodowa, które jednak nie doprowadzą do zdobycia przewagi na rynku usług... Pełny opis
Największym atutem doradcy podatkowego czy osoby prowadzącej biuro rachunkowe nie jest majątek lub produkt (usługa), lecz umiejętności i wiedza zawodowa, które jednak nie doprowadzą do zdobycia przewagi na rynku usług doradczych bez zastosowania podstawowych zasad marketingu. Mniej
-30%

Doradca podatkowy. Jak z sukcesem prowadzić kancelarię, biuro rachunkowe

Doradca podatkowy. Jak z sukcesem prowadzić kancelarię, biuro rachunkowe

Największym atutem doradcy podatkowego czy osoby prowadzącej biuro rachunkowe nie jest majątek lub produkt (usługa), lecz umiejętności i wiedza zawodowa, które jednak nie doprowadzą do zdobycia przewagi na rynku usług... Pełny opis
Największym atutem doradcy podatkowego czy osoby prowadzącej biuro rachunkowe nie jest majątek lub produkt (usługa), lecz umiejętności i wiedza zawodowa, które jednak nie doprowadzą do zdobycia przewagi na rynku usług doradczych bez zastosowania podstawowych zasad marketingu. Mniej

Opis publikacji

Największym atutem doradcy podatkowego czy osoby prowadzącej biuro rachunkowe nie jest majątek lub produkt (usługa), lecz umiejętności i wiedza zawodowa, które jednak nie doprowadzą do zdobycia przewagi na rynku usług doradczych bez zastosowania podstawowych zasad marketingu.

W książce znajdziemy odpowiedzi na następujące pytania:

  • jakie rozwiązania organizacyjne i marketingowe należy wprowadzić w kancelarii doradcy podatkowego, by osiągnąć sukces zawodowy
  • jak postępować w trudnych sytuacjach biznesowych
  • jak przełożyć oczekiwania klientów na oferowane usługi
  • jak poszerzyć bazę klientów i oddziaływać na środowisko biznesowe
  • Zastosowanie opisanych w książce zasad nie poprawi wyników danej kancelarii czy biura. Z pewnością natomiast pomoże ujawnić słabe punkty i pozwoli na wskazanie potencjału.

    Nie czekaj, działaj natychmiast!

Zobacz spis treści

Informacje

Rok publikacji: 2008
Wydanie: 1
Liczba stron: 268
Seria: Poradniki ABC
Rodzaj: Poradnik
Okładka: miękka
Format: A5 (148 × 210 mm)
Towar w kategorii: Biznes i zarządzanie ', ' Zarządzanie , Prawo podatkowe, finanse i rachunkowość , Prawo finansowe , Prawo podatkowe
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-7601-041-0
Kod towaru: ABC-0476 W01Z01

Spis treści

Rozwiń spis treści Zwiń spis treści

Autorzy

Mariusz Gotowicz- doradca podatkowy, nr wpisu 03727. Uznany prelegent prowadzący szkolenia i audycje edukacyjne z zakresu podatków, autor wielu publikacji prasowych. Prekursor stosowania zasad zarządzania relacjami z klientami (CRM) przez doradców podatkowych, autor szeregu artykułów dotyczących zarządzania i prowadzenia kancelarii oraz biur rachunkowych. Prowadzona przez niego Kancelaria została uhonorowana wieloma wyróżnieniami i nagrodami związanymi z zarządzaniem, normami i zasAdami jakości.

Tematyka, tagi

Opinie

Brak opinii o tym produkcie.
Kup tę książkę w wersji Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
{{ variants[options].name }} {{ prices.brutto }} zł {{ prices.promotion_brutto }} zł
{{ variant.name }} -{{ variant.discount }}% {{ variant.price_brutto }} zł {{ variant.price_promotion_brutto }} zł
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 170zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut

Ostatnio oglądane produkty

Produkty z tej samej kategorii

Aby ponownie wybrać temat, odśwież stronę