Co wiemy o sposobie, w jaki zdobywamy wiedzę i nabywamy nowe umiejętności?
-0%
Istota uczenia się. Wykorzystanie wyników badań w praktyce
Istota uczenia się. Wykorzystanie wyników badań w praktyce
Opis publikacji
Innowacyjne nauczanie, wyniki międzynarodowych badań
Proces uczenia się od dawna stanowi przedmiot zainteresowania pedagogów oraz jest obiektem badań naukowców. Zarówno nauczycieli, jak i polityków oświaty nurtują m.in. następujące pytania:
- Co wiemy o sposobie, w jaki zdobywamy wiedzę i nabywamy nowe umiejętności?
- Jakie są biologiczne podstawy tego procesu?
- W jaki sposób motywacja, emocje oraz sposób oceniania wpływają na efektywność uczenia się?
- Jakie korzyści może przynieść praca w grupach, realizacja projektów przez uczniów, ocena kształtująca oraz zastosowanie nowoczesnych technologii?
- Jaki wpływ na skuteczność uczenia się ma środowisko rodzinne? Jest to lektura dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, w jaki sposób zoptymalizować proces pracy z uczniami w klasie oraz poza nią. Jej głównym celem jest dostarczenie niezbędnych informacji do zastosowania nie ty...
Innowacyjne nauczanie, wyniki międzynarodowych badań
Proces uczenia się od dawna stanowi przedmiot zainteresowania pedagogów oraz jest obiektem badań naukowców. Zarówno nauczycieli, jak i polityków oświaty nurtują m.in. następujące pytania:
- Co wiemy o sposobie, w jaki zdobywamy wiedzę i nabywamy nowe umiejętności?
- Jakie są biologiczne podstawy tego procesu?
- W jaki sposób motywacja, emocje oraz sposób oceniania wpływają na efektywność uczenia się?
- Jakie korzyści może przynieść praca w grupach, realizacja projektów przez uczniów, ocena kształtująca oraz zastosowanie nowoczesnych technologii?
- Jaki wpływ na skuteczność uczenia się ma środowisko rodzinne? Jest to lektura dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, w jaki sposób zoptymalizować proces pracy z uczniami w klasie oraz poza nią. Jej głównym celem jest dostarczenie niezbędnych informacji do zastosowania nie tylko w praktyce nauczania, ale także przy kształtowaniu polityki edukacyjnej. Czołowi badacze z całego świata przedstawiają w książce wyniki badań dotyczących zarówno procesu uczenia się, jak również metod i technik stosowanych w szkołach i innych ośrodkach edukacyjnych.
Adresaci:
Publikacja jest skierowana przede wszystkim do nauczycieli, metodyków, szkoleniowców, pracowników administracji oświaty oraz polityków kształtujących system szkolnictwa.
Dzięki patronatowi OECD przedstawione w książce analizy mają zakres międzynarodowy oraz są źródłem cennych informacji dla działań mających na celu wprowadzenie innowacji w systemach edukacyjnych krajów całego świata.
"Istota uczenia się. Wykorzystanie wyników badań w praktyce to ważna publikacja, której istnienie w naszym kraju może mieć znaczący wpływ na sposób myślenia o edukacji i stan badań pedagogicznych".
Prof. Andrzej Janowski
Tytuł oryginału:
Educational Research and Innovation. The Nature of Learning: Using Research to Inspire Practice
Fragment dla Ciebie
Nie możesz się zdecydować? Przeczytaj fragment publikacji!
Przeczytaj fragment Informacje
Wersja publikacji: Książka papier
ISBN: 978-83-264-0709-3
Kod towaru: KAM-1935 W01Z01
Spis treści
Autorzy
Tematyka, tagi
Opinie
Książka dostępna w różnych formatach Przewodnik po formatach
Dlaczego Profinfo.pl?
Dlaczego Profinfo.pl?
Ponad 10 tys. tytułów
Darmowa dostawa już od 170zł
Czat online z konsultantem
Promocyjne ceny i rabaty
Sprawna realizacja zamówienia
Dostęp do ebooka w 5 minut