Pierwsza nagroda w konkursie ECONOMICUS 2011 w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny".
E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania
E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania
Opis publikacji
w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"
Ponad 300 lat internetowych doświadczeń, 61 profesjonalistów w jednym miejscu!
... a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrzebne jest świeże podejście do tak pasjonującego tematu, jakim jest e-commerce.
Dlatego autorzy zdecydowali się na intrygujący krok. Stworzyli stronę internetową, na której internauci zadawali pytania dotyczące e-handlu.
Powstała lista blisko 150 pytań... bez odpowiedzi. Dotyczyły one różnych obszarów, od marketingu i PR po finanse i logistykę. Stało się jasne, że jedna ani nawet dwie osoby nie zdołają odpowiedzieć na wszystkie. Nie chodziło bowiem o kolejny "research Internetu", ale o to, co najcenniejsze i najbardzi...
w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"
Ponad 300 lat internetowych doświadczeń, 61 profesjonalistów w jednym miejscu!
... a wszystko po to, aby dostarczyć czytelnikom najbardziej aktualną wiedzę o e-handlu. W świecie, w którym nowe informacje pojawiają się co kilka sekund, potrzebne jest świeże podejście do tak pasjonującego tematu, jakim jest e-commerce.
Dlatego autorzy zdecydowali się na intrygujący krok. Stworzyli stronę internetową, na której internauci zadawali pytania dotyczące e-handlu.
Powstała lista blisko 150 pytań... bez odpowiedzi. Dotyczyły one różnych obszarów, od marketingu i PR po finanse i logistykę. Stało się jasne, że jedna ani nawet dwie osoby nie zdołają odpowiedzieć na wszystkie. Nie chodziło bowiem o kolejny "research Internetu", ale o to, co najcenniejsze i najbardziej inspirujące - przykłady wzięte z życia, praktyki i dużego bagażu doświadczeń. Autorzy postanowili więc zaprosić do współpracy ekspertów z różnych dziedzin. W taki sposób powstało unikalne FAQ w formie książki.
Kto powinien przeczytać tę książkę?
Każdy:
- kto szuka nowej jakości w e-commerce,
- kto chce pogłębić swoją wiedzę o handlu elektronicznym,
- komu wydaje się, że chyba o czymś zapomniał przy tworzeniu sklepu,
- kto zamierza otworzyć e-sklep,
- kto szuka przykładów, a nie definicji.
- Autorzy książki, Tomasz Karwatka i Dawid Sadulski, mają wieloletnie i zróżnicowane doświadczenia z e-commerce, pozwalające na przygotowanie tak bogatej książki. Tomek pracował w kilku agencjach interaktywnych, a następnie założył własną. Dawid pracował bezpośrednio dla firm zajmujących się e-handlem. To pozwoliło także na zebranie kontaktów, które umożliwiły znalezienie najlepszego autora odpowiedzi na każde z pytań.
Lektura obowiązkowa dla każdego, kto zajmuje się handlem w internecie.
Książka dla tych, którzy w ciągu trzech dni chcieliby posiąść wiedzę i doświadczenia z trzech lat prowadzenia własnego biznesu internetowego.
Nie wyobrażam sobie formułowania strategii dotyczącej handlu na najbliższe lata bez opanowania zagadnień z tej książki.
Wyczerpujące i kompleksowe omówienie wszystkich zagadnień jakie pojawiają się podczas budowania sklepu internetowego. Szeroka zawartość sprawia, iż powinna stać się obowiązkową pozycją nawet dla osób działających wiele lat w branży.